Juliemamman Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Idag hadde jeg 130/95. Noen med erfaring med slikt?
MammaDilla Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg har til vanlig 110/60. Men nå har jeg mellom 140/70 og 130/80. Så lenge du ikke har ødem og protein i urinen så er det ikke no farlig. Men unngå lakris, feit mat og salt mat. Og unngå for mye stress. Regner med legen din ville sagt i fra hvis det var noe som ikke er som det skal. Lykke til, og ta vare på deg selv
Juliemamman Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Takk . Blir spennende å høre hva de sier imorgen,da....
MammaDilla Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Forrsten kan det være lurt å være litt ekstra nøye på å ha beina hevet når du har mulighet til det. Det er med på å minske faren for ødemer. Samme gjelder bruk av støttestrømper Lykke til hos lege i morgen
Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg har 140/80. Har ikke målt protein i urinen enda, er litt nervøs... Skal til jordmor på mandag, så får gjøre det da. Jeg har vært veldig plaget med hodepine en stund nå. Har vært på jobb hver dag og stort sett sovet hele ettermiddagen og kvelden. Besvimte også forrige helg, og det har jeg aldri gjort tidligere... Ble veldig slitsomt, så denne uka er jeg 100% sykemeldt. Hodepinen har blitt bedre, men er der fortsatt, så nå har jeg søkt en del på nettet om tips til å få ned blodtrykket. Har funnet ut det samme som hun over her, samt at havregryn (havregrøt) og hvitløk er bra (ikke nødvendigvis sammen . Så jeg kjøpte hvitløkstabletter som kosttilskudd i dag, og har tenkt å prøve å leve litt sunnere fremover.
Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Se forresten http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/diverse_plager_og_ubehag
Juliemamman Skrevet 25. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2006 Takk for tipset . Tror ikke gubben min blir så fornøyd om jeg øker hvitløksinntaket mer enn jeg allerede har gjort... Hehe . Men skal se på siden om jeg finner noen andre tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå