Gå til innhold

Skal dokker på svangerskapskurs?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, det har jeg helt glemt jeg!!

Kan velge mellom sykehuset (Ahus) som er 4,5 time på dagen, eller helsestasjonen (Benterud, Lørenskog) som har 5 timer en dag og tur/omvisning på sykehuset en dag senere. Vet ikke hva jeg skal velge ("hyggelige" samboer overlater den beslutningen til meg!!)

Erfaringer eller forslag?

meldte mæ på det som va på sykehuset, men der hadde dem ikkje ledi plass før 22 november, og det e jo litt seint, kan man si...hihihi

Ringte ei jordmor tell mæ, og sa æ skulle gå inn på jordmorhuset.no å bestille...Og der fikk æ plass...Det e litt bedre åsså, førr det begynne klokka 17.00 til 21.00.

Da slepp samboern å ta sæ fri fra jobb...

Annonse

Annonse

Skal ikke på svangerskapskurs. Sist va æ på ei sånn samling hos jordmora som vara en times tid eller nå sånnt... omvisning på sjukhuset fikk vi ikke førr de hadd det så travelt i ferie tia... men, men ongen kom greit ut den likavæl...

Jeg skal også på riksen, men har ikke fått beskjed om kurs enda. Ringte for noen uker siden og ble skrevet opp på en liste (for de hadde ikke bestemt dato enda), så skulle de ta kontakt når dato var avklart. Har termin 3. desember. Hvordan meldte du deg på?|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...