Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 som er svimle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Hei! Jeg begynte på min uke 10 i dag. og har vært plaget av svimmelhet de siste to ukene i tillegg til kvalme og dårlig matlyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 25. september 2006 #3 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg er i uke ti og har vært svimmel lenge. Så ille at jeg faktisk har vært sykmeldt i flere uker. Helt forferdelig, men jeg er heldigvis litt bedre nå enn jeg var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre håpefulle Skrevet 25. september 2006 #4 Del Skrevet 25. september 2006 Jepp, har vært svimmel og har til og med fått et kraftig blodtrykksfall der jeg holdt på å besvime, var kaldsvett over hele kroppen og motte legge meg helt flatt en stund før jeg fikk summet meg.. Er vanligere når en er gravid dette... =o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå