Gå til innhold

Oktober: trur eg sprenges snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kynnera...skal de være der hele tiden? Siden før helgen har magen min vært stein hard, å det vil ikke gi slepp heller.. ikke klar jeg å spise heller, før det kjennes ut som at jeg skal kaste opp nårtid som helst.. vil ikke vær så hysterisk heller å ring på sykehuset, men det er like før...er i uke 35 nå...så jeg burde kanskje vurdere det.. HJELP!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du.

dette lurer jeg også på. har det på akkuratt samme måten. men er litt lenger i svangerskapet da. 38+4. vil gjerne ha svar om det er noen som har erfaringer og om det snart er i gang da??

spennende er det iallefall.

Skrevet

jeg har hatt det sånn periodevis de siste 2-3 ukene. JM sa det var helt normalt, kroppen som forbereder seg :-)

Skrevet

Visstnok er det som Franklin sier at kroppen modnes (jmf. min JM). Det kan bety fødsel imorgen eller om noen uker... så det blir man ikke direkte klok av å vite. Jeg har hatt konstante kynnere de siste 4-5 dagene - magen er helt steinhard og det er litt mere tak i kynnerene enn tidligere. Jeg er 38+5 så jeg er veldig klar for fødsel når som helst! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...