lillemor1979 Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 kynnera...skal de være der hele tiden? Siden før helgen har magen min vært stein hard, å det vil ikke gi slepp heller.. ikke klar jeg å spise heller, før det kjennes ut som at jeg skal kaste opp nårtid som helst.. vil ikke vær så hysterisk heller å ring på sykehuset, men det er like før...er i uke 35 nå...så jeg burde kanskje vurdere det.. HJELP!!!!
holmestrand Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 hei du. dette lurer jeg også på. har det på akkuratt samme måten. men er litt lenger i svangerskapet da. 38+4. vil gjerne ha svar om det er noen som har erfaringer og om det snart er i gang da?? spennende er det iallefall.
Boogie Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 jeg har hatt det sånn periodevis de siste 2-3 ukene. JM sa det var helt normalt, kroppen som forbereder seg :-)
Vesla 77 Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Visstnok er det som Franklin sier at kroppen modnes (jmf. min JM). Det kan bety fødsel imorgen eller om noen uker... så det blir man ikke direkte klok av å vite. Jeg har hatt konstante kynnere de siste 4-5 dagene - magen er helt steinhard og det er litt mere tak i kynnerene enn tidligere. Jeg er 38+5 så jeg er veldig klar for fødsel når som helst! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå