Pytone Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Har ei Simo Bagvogn fra -95 som nok vil bli en krute god vogn hvis jeg får den reparert. Siden det er ei gammel vogn, så må vi kjøpe 4 nye hjul for til sammen kr 1000,-. Dilemmaet er om jeg skal spandere så mye penger på ei gammel vogn eller om jeg skal kjøpe ei ny vogn (vurderer Emmaljunga Duo Classic). Denne vogna har jo både bag og sportsvogn. Sportsvogn har vi ikke fra før, så det må vi uansett skaffe oss.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 hvis dere ikke ønsker bruke så mye penge rpå den første vognen eventuelt mere på en sportsvogn senere, elle rksulel helst hatt begge deler for en billig penge.. er det utrolig mange flotte bag, kombi og duo vogner på finn.no som selges til en rimelig penge.. som er både 2005 modeller og 1995 modelelr om det er en eldre vogn du egentlig vil ha.. jeg ville nok ikek kjøpt 4 nye hjul til 1000kr når man kan få en flott vogn til samme prisen.. sikkert mange meninger om dette. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå