Gå til innhold

sinnsykt vondt i magen (ikke blod) tidligere innlegg vært på UL - og gjett!


pinn

Anbefalte innlegg

Hei, jenter

Hadde et innlegg for et par uker siden ang utrolige magesmerter 3-4 g pr døgn (type legge meg ned, svimmel, nesten kaste opp - vanskelig å beskrive). Har mistet to ganger før, og var overbevist om at det ble slik denne gangen også. Har endometriose, og ble nå gravid i siste ivf forsøk. Bestile UL på majorstuaklinikken (Trolle) når jeg var 6+2 og må ærlig innrømme at jeg ikke forventet liv der inne siden jeg rett og slett hadde vært så dårlig. - MEN: der inne var det tvillinger og to hjerter som banket, trodde ikke mine egne øyne (hadde riktignok høye hcg-verdier, men hjelpes meg). Rart, vi fikk ut bare to egg denne gangen, men jammen var det ikke to gullegg.

Jeg spurte han ang magesmertene, men han svarte bare som alle andre; det er noen som har det slik, og så lenge du ikke blør er det ingen grunn til bekymring.

Nå er de sterke smertene sjeldnere (er nå i uke 7), men kvalmen har kommet over meg for fullt. Enda lang tid igjen til å virkelig kunne være glad - de sier at det er ca 85% sjangs for at de overlever når det så slik ut på UL, men jeg har vært en av de 15% før jeg, så er ikke helt avslappet på dette enda. Kjenner meg igjen i de aller fleste her - tiden går utrooolig sakte. UL om 2 uker igjen - håper de begge er der og at hjertene fremdeles banker...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan eg spørre kor høg hcg du hadde på dag 14??mangen spår tvillingar på oss.masse symptom denne gongen,som eg ikkje hadde med fyrste mann.då var hcg 151.denne gong 629.men kan vere tilfeldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å så kjempe spennendes!!!! hurra for spirene dine:) gleder meg til å høre hvordan det går videre med deg og knøttene dine:)

Gratulerer:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...