pinn Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 Hei, jenter Hadde et innlegg for et par uker siden ang utrolige magesmerter 3-4 g pr døgn (type legge meg ned, svimmel, nesten kaste opp - vanskelig å beskrive). Har mistet to ganger før, og var overbevist om at det ble slik denne gangen også. Har endometriose, og ble nå gravid i siste ivf forsøk. Bestile UL på majorstuaklinikken (Trolle) når jeg var 6+2 og må ærlig innrømme at jeg ikke forventet liv der inne siden jeg rett og slett hadde vært så dårlig. - MEN: der inne var det tvillinger og to hjerter som banket, trodde ikke mine egne øyne (hadde riktignok høye hcg-verdier, men hjelpes meg). Rart, vi fikk ut bare to egg denne gangen, men jammen var det ikke to gullegg. Jeg spurte han ang magesmertene, men han svarte bare som alle andre; det er noen som har det slik, og så lenge du ikke blør er det ingen grunn til bekymring. Nå er de sterke smertene sjeldnere (er nå i uke 7), men kvalmen har kommet over meg for fullt. Enda lang tid igjen til å virkelig kunne være glad - de sier at det er ca 85% sjangs for at de overlever når det så slik ut på UL, men jeg har vært en av de 15% før jeg, så er ikke helt avslappet på dette enda. Kjenner meg igjen i de aller fleste her - tiden går utrooolig sakte. UL om 2 uker igjen - håper de begge er der og at hjertene fremdeles banker........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litjline Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Oi,så bra!!!!! Lykke til!!! Lykke ønskninger fra en annen tvilling mamma:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss2=3,snart 4 Skrevet 26. september 2006 #3 Del Skrevet 26. september 2006 Så koselig! Håper alt står bra til! Ønsker deg lykke til!! Jeg er selv tvilling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ks23 med William og Lucas Skrevet 26. september 2006 #4 Del Skrevet 26. september 2006 Grtaulerer kjempe masse da:) Venter to spirer selv.....Er 13+1 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 26. september 2006 #5 Del Skrevet 26. september 2006 Oi, så kjekt da! Både at alt er bra, og at du har TO små der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kj-si Skrevet 26. september 2006 #6 Del Skrevet 26. september 2006 kan eg spørre kor høg hcg du hadde på dag 14??mangen spår tvillingar på oss.masse symptom denne gongen,som eg ikkje hadde med fyrste mann.då var hcg 151.denne gong 629.men kan vere tilfeldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuffen Skrevet 26. september 2006 #7 Del Skrevet 26. september 2006 Så utrolig kjekt å høre.. Gratulere så mye, og det går bra... slapp helt av. KLEM! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simasefa -8 juni- Skrevet 26. september 2006 #8 Del Skrevet 26. september 2006 å så kjempe spennendes!!!! hurra for spirene dine:) gleder meg til å høre hvordan det går videre med deg og knøttene dine:) Gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå