Gå til innhold

Til SpongeBob:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg leste nettopp det du hadde skrevet under innlegget "brystred. og amming", og må si jeg ble helt oppgira og glad:-)) Vet ikke om du leste mitt innlegg der, men jeg hadde også råmelk, skjønner du! Greide ikke å få opp melkproduksjonen for fire år siden, men er veldig gira på å prøve denne sprayen. Ble enda mere motivert til å prøve, etter det du skrev! Tusen takk:-)) Trengte du virkelig ikke å gi mme i tillegg altså?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og lykke til! Jeg valgte å ikke bruke mme i tillegg siden jeg hadde hørt om sugeforvirring og slikt og i tillegg merket at jeg hadde masse melk - tross reduksjon er "fordelene" mine temmelig massive, særlig som gravid:) Jeg håndmelket (hater ordet, møøøø) en del og brukte pumpe, så jeg fikk sikkert opp produksjon der også, siden gutten min var "sugesvak" den første tiden, men jeg tror nok suksessfaktoren var at jeg hadde melk og ikke ga opp. Og det gikk strålende, håper bare det går like greit med nestemann. Har jo ikke tid til fullt så maraton-amming som det ble til produksjonen var i orden med en liten Torpedo på snart to år i tillegg:)

Skrevet

Tuuusen takk for svar!! Det er så godt å lese sånne positive historier, om ting man har til felles med andre. Du har iallefall motivert meg maksimalt, og denne gangen skal jeg gi alt:-))

Lykke til med nestemann du også!!

Skrevet

Og går det ikke, så går det ikke. mange flotte unger med flaske også, men himmel så mye enklere amming var...

Skrevet

Neida, det har du selvfølgelig rett i. Jeg har jo ei som vokste opp på NAN, og "det ble da folk" av henne også:-) Det jeg savnet så innmari, var nok kosen og nerhetsfølelsen. Skal bli spennende å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...