birma og tredjemann Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Trenger man å kjøpe noe ekstra utstyr til spirit s3? Jeg bor på Vestlandet og lurer på om det da er nødvendig med ekstra/bedre regntrekk enn det som følger med "standard pakken"? Myggnett er vel ikke så veldig aktuelt når man får babyen sent på høsten? Hva med beskyttelsesnett mot katter (vi har katt selv)? Noe annet?
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg har denne vogna selv, helt ny og ubrukt. Siden det er første gang for meg så har jeg ikke erfaring med hva man trenger og ikke trenger. Men de fleste synes å mene at det regntrekket som følger med er altfor stivt og klumpete, og hvordan skal man få brettet det sammen og lagt ned i den lille posen igjen, det lurer jeg på! Har ikke prøvd, men virker knotete og tett det trekket syns jeg. Så jeg har kjøpt dette: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8300293&sid=7a86fmOsD984795&pos=23&tot=30 Myggnett har jeg kjøpt billig på Cubus, det passet fint til vogna. Er vel ikke mygg i desember, men kjekt å ha dersom babyen sover ute på verandaen f.eks, pga evt. katter el.l.? Vet ikke om det finnes spesielle "kattenett", ikke hørt om det?! Ellers har jeg ikke tenkt til å kjøpe noe mer egentlig... Men det regntrekket kan jo være noe, har jo ikke fått testet skikkelig selv enda, men har fått anbefalt det og det virker veldig bra! Håper dette hjalp litt...
Isotta Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Det ekstra Teutoniaregntrekket er et must på Vestlandet! Kan absolutt anbefales.
birma og tredjemann Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 Vet dere om noen butikker i Bergen selger dette trekket?
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Vet ikke, men prøv å søk på nett. Vil tro det finnes i Bergen. Hvis ikke kan du bestille fra Rita Holm i den linken jeg ga deg! Jeg dro hjem til henne og hentet mitt, fordi jeg er heldig og bor i nærheten. Men du kan betale trygt via Payex og hun sender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå