Skrenten og en jente 23.09.06 Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 I går trodde jeg at fødselen min endelig skulle sette i gang. Hadde kraftige kynnere hele dagen - stenhard mage. På kvelden med små stikkende smerter. Dette kom i en periode ca. hvert tiende minutt. Så etter noen timer sluttet det. Selvfølgelig! Nå lurer jeg på; hvordan føles egentlig rier. Er det vondt fra første ri? Eller er det som kraftige kynnere? Menssmerter? Kraftige menssmerter. Hadde vært veldg fon om noen med fødeerfaring kunne dele noen opplevelser!!
2småbarn Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Min erfaring er at kynnerne og riene ikke kunne sammenlignes....! jEG HADDE IKKE SPESIELT STERKE KYNNERE SIST, MEN DA RIENE VAR IGANG SÅ VAR DET NOE HELT ANNET. dE STARTET RELATIVT MILDE FOR SÅ Å BLI KRAFTIGE. hELE MAGEN KNØT SEG SKIKKELIG OG DET GJORDE VONDT ..... oj, oj, her ble det store bokstaver.....!! Man får en følelse av å måtte bæsje (..) og man får en intens trang til å trykke. Nå har jeg også endel kynnere som jeg kjenner god og ofte stenhard mage - men jeg tror ikke det er noe forestående enda, for å si det sånn . Det er nå 6 dager til min termin. Lykke til :-))
Skrenten og en jente 23.09.06 Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Tusen takk for svar!! Jeg går og kjenner etter hele tiden nå og håper på at noe skal skje. Men; jeg antar at også jeg forstår det når det virkelig setter i gang....
lykkeligmed3 Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Mine erfaringer med rier i forhold til kynnere er at riene er driiiiiiiitvonde i forhold til kynnere som jeg heller vil kalle ubehagelige. Jeg har fått veeeeeldig vondt i både magen, underlivet og rygg med rier, magen blir jo steinhard som den også blir med kynnere men det verker intenst i tillegg. Uff, får ikke håpe jeg skremte vannet av deg nå Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå