Gå til innhold

Barnevogn, hvilken???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med Emmaljunga Edge Duo? Eventuelt noen andre vogner som er å anbefale??

Tjobing....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Basson etter at den vognen vant "Best i Test" hos Tv2 hjelper deg og Foreldre og Barn.

Bagen her er ganske stor (bør ha stor bil). Mange av mine venninner har kjøpt vogner med for liten bag. Noe som byr på problemer når vinterposen skal oppi. Er kjempefornøyd, og skal bruke den samme modell til nr.2 også.

Skrevet

Det er den vi har tenkt til å kjøpe. Var på Thonsenteret i Töcksfors i går, men de fører ikke denne, men Brio.

Emmaljunga har større bag, og jeg har sansen for Duo prinsippet fremfor Kombi. Det er det vi har lagt til grunn. Det virker som vognene koster 7000 nye uansett...

Skrevet

Akkurat den vognen skal vi også kjøpe!!! :)

Basson duo virker som en stor, god og robust vogn samtidig som den er lett å håndtere og lekker å se på!!! :)

Gleder meg masse til å kjøpe den!! :D har hørt bare positivt om den og flere som jeg vet av har den og anbefaler den! :D

Skrevet

Vi kjøpte en utstillingsmodell hos Babyshop på lørdag, Simo Duo-vogn til 4.999,-. Synes vognen ser kjempesolid og bra ut, og den har stor bag med plass til pose el.l..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...