Gå til innhold

Uke 35 og bekymret

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt problemer med å få sove om nettene nå, vi måtte kjøpe mykere madrass! Men fortsatt er det veldig vondt å snu seg, jeg må opp i halvt sittende for å klare det. Jeg har også hatt sterke mensliknende smerter om nettene de siste par ukene. Noen ganger har jeg faktisk trodd at fødselen er i gang. Om dagen har jeg trykksmerter på selve kjønnsleppene og litt oppover. Var hos lege i forrige uke og da så alt bra ut. Hodet har nesten festet seg. Allikevel er jeg bekymret. Skal det være så vondt hele tiden? I dag våknet jeg med kraftige kramper i det ene benet og kastet plutselig opp frokosten min. Har hatt diare noen uker, og stadig mer utflod. Noen som kjenner seg igjen?

Jeg kjente tidlig liv, fikk tidlige kynnere og føler jeg kjenner det meste bebien min gjør. Er jeg overfølsom? Den siste uka har også hormonene rasert! Gråter lett og er mye irritert. Har ikke vært sånn før... I tillegg er jeg veldig trøtt for jeg har begynt å snorke så fryktelig at jeg holder meg selv våken! Er alt dette normalt? Er jeg bare litt uheldig?

Fortsetter under...

Hei...

De menssmertene dine er kynnere, kroppen forbereder seg til fødselen... Har også hørt at det er helt normalt med diare siste ukene. Det tyder på at fødselen nærmer seg, så snart er det hele over ;)

Tror du kan ta det med ro...Ikke bekymr deg for mye,det er ikke bra bra for verken deg eller barnet...

Lykke til med fødselen ;)

Klems fra meg... 22uker på vei..

hei du..ikke akkurat noe trøst dette desverre men., jeg husker mitt første svangerskap som uhyrlig ubehagelig og vondt på slutten(og jeg gikk over termindato) det verket i armer og bein og rygg, magen er tung, en får aldri riktig sove, og når en omsider får sove er det vondt uansett hvordan man ligger...en liten trøst er vel at det går over snart

har du flere barn?? viss du ikke har det så bruk mesteparten av dagene på hvile...der gjorde jeg feil:(

men du må nok bare venne deg til det lille venn, skal du gå like lenge som jeg gjorde har du enda 1 1/2 mnd igjen..

lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...