Gå til innhold

Her kommer jeg! Nesten nøyaktig to år etter at jeg registrerte meg her første gang :-)


Granny Weatherwax

Anbefalte innlegg

Det blir to tette, er 6 uker på vei med nr. to, og har en gutt på 14 mnd fra før! Det var ikke helt planlagt at de skulle komme så tett, men vi gleder oss stort! Jeg er en ganske aktiv leser av disse sidene, og skal prøve å bidra litt mer denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen og gratulerer så mye med spiren!!!

 

Sakl også ha to tette, jenta mi er 10 mnd nå snart, og i mai får hun en søster eller bror. Gleder oss stoooort=)

 

Er også 6 uker om to dager..Termin 25. mai. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, velkommen inn!!

 

Jeg er ny her jeg og, men jeg ma bare si en ting...

 

Granny Weatherwax er min store helt! :-) Kult med flere Terry Pratchet fans der ute! :-)

 

Lykke til med graviditeten)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på termin, for jeg husker ikke helt når jeg hadde mensen sist, men tror det blir 28. eller noe sånn. Egentlig er det vel uke 5, men jeg regner etter det som står her på barnimagen :-)

 

Terry Pratchett er kanskje den beste forfatteren som fins! Han skriver fantasybøker om Skiveverdenen, en tallerkenflat planet som hviler på ryggen av fire elefanter som igjen står på en gigantisk skilpadde som beveger seg sakte gjennom universet. Utrolig morsom, og han tar våre politiske diskusjoner veldig på kornet i sin parallelle verden. Granny Weatherwax er en dødskul heks :-)

Gøy å bli ønsket velkommen da! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...