hewlett Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 hmm jeg skal nå feste de selene som følger med brio kombivogna mi. Jeg får festa de på hver side for der er det sånn metallring som jeg klikker selen på. De selene som går over skuldrene tror jeg skal festes i de snorene med knapper bak ryggen.. men hva med den som skal være mellom bena??? jeg stikker den gjennom hullet men finner ikke noe å feste den i??? Noen som kan hjelpe!!??!! har ikke bruksanvisning her da jeg er på ferie... hjelp...
Velve Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg har en brio sportstrille (tvillingvariant). Den til å ha mellom beina tres igjennom åpningen i madrassen og vognbunnen. I enden av selen er en liten "spenne". Når du strammer selen litt, vil du se at spennen ikke går ignennom hullet, den stopper. Skal du løsne den, må du tre den på høykant, liksom...krøkkete å forklare dette... Det samme prinsippet er det på vognryggen på den vogna jeg har... Håper du kommer litt videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå