Gå til innhold

Flaut spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble så usikker på om vannet hadde gått i går, og har ikke tørt å snakke hverken med mannen min eller kontakte sykehus.

Det er nemlig sånn at min kjære er sliten for tiden og orker ikke at vi skal ha sex, så i går koste jeg litt med meg selv. Av og til kan jeg sprute, men det er lenge siden sist, og da dette skjedde i går ble jeg i kjempetvil om det kunne være vannet som gikk eller ikke.

Ville jeg forstått det om det var vannet som gikk? Mengden vann som kom ut var ikke så stor. Ville jeg kjent andre kroppslige tegn på at vannet har gått?

Babyen beveger seg mye fremdeles, det er litt vondere å bøye seg enn det har vært, ellers er alt som vanlig.

I verste fall hva skjer nå dersom vannet virkelig har gått?

Håper noen kan svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde vannet gikk for en tid siden og ringte da sykehuset. Jeg fikk da beskjed om å legge inn et bind eller en klut i trusa for å sjekke om det kommer mer. Jordmor sa at dersom det var vannet som gikk, ville det fortsette å renne mer. Småpiple litt hele tiden. Hvis det ikke dagge kommet noe innen en time, var det ikke vannet mente hun.

Håper dette hjelper litt for deg!

Skrevet

Tusen takk for svar!

Nå har det gått et halvt døgn uten at det har kommet mer så da kan jeg vel slappe av håper jeg.

Har så mange tanker rundt det med vannavgang sikkert derfor jeg føler meg litt hysterisk.

Ser for meg at vannet skal gå mens jeg sitter på bussen eller på en kafe, er sjenert av meg og hadde følt det så fælt om jeg hadde "griset til" stolen deres.

Håper inderlig at jeg er en av dem som først får rier og deretter vannavgang :-)

Skrevet

Noen ganger kan det jo også skje at det kan legge litt urin når man får orgasme når man er gravid. Det ligger ofte "alltid" litt urin i blæren forde man ikke klarer å presse ut alt når man er på do. Og når man da får orgasme, slapper man sånn av at det rett og slett lekker ut.

Helt naturlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...