Gå til innhold

bejb23


-carina-

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg og lillegutt?

Syntes det var kjedelig å lese i innlegget ditt at han hadde vært innlagt på sykehus...

Krysser fingrene for dere! Håper en sånn apnè-madrass er til nytte! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei. lillegutt har fortsatt hatt noen anfall med pustevansker. han blir mest sannsynlig lagt inn på sykehuset igjen i morra for å utrede han om hva det kan være. jeg er kjempe sliten nå. sitter våken for å passe på han hele tida. tør nesten ikke sove. skal få tak i alarm i morra hvis han ikke blir lagt inn. fastlegen vår mente vi hadde krav på å låne alarm fra sykehuset. blir hanlagt inn er det over en lengre periode sa legen når jeg ringte i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å lese om. Jeg har aldri opplevd det med min lille, og tror ikke jeg kan klare å forestille meg den skrekken du sikkert sitter med. Jeg skjønner godt at du ikke kan klare å slappe av når han sliter med pusten. Håper at de kan finne ut hvorfor han sliter sånn med pusten, stakkars liten!

 

Masse gode tanker sender jeg deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vi hjemme fra sykehuset igjen. tatt masse prøver,skal ta flere til mandag. han fikk ett par anfall på sykehuset. de vet ikke hva det er enda. blir så sliten av dette. fått med pustemonitor hjem,så alarmen går hvis han slutter å puste igejn. så nå får jeg sikkert sove litt mer om natta. bruker den på dagen å fordi jeg er så nervøs..

 

tusen takk for gode tanker...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -lilly-

Hei bejb23!

Må si jeg ble rimelig sjokka da jeg leste dette innlegget. Har lillegutt fått pusteproblemer?? Det har jeg ikke fått med meg. Stakkar dere :(

Går det bedre med han? Har de funnet ut noe?

Gi meg en lyd her inne eller på msn når dere vet noe.

Tenker masse på dere:)

 

Stor klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt ikke funnet ut noe hva det er med gutten vår. han har tatt masse prøver. og skal ta flere. inn igjen på sykehuset til neste uke. ligge der ettdøgn med slange ned i magen.det er ganske slitsomt å ha det sånn. har ikke så mye tid til å sitte på dataen. er innom å kikker litt innimellom bare..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan godt forstå at det er slitsomt. Det tar jo mye krefter bare det å være nybakt mor til en frisk gutt, så det sliter sikkert både fysisk og psykisk det å ha en syk liten gutt. Jeg er veldig lei meg på dine vegne som må oppleve det. Håper de kan klare å finne ut av noe. Om ikke de finner ut av det, så håper jeg i alle fall at det er noe han vokser av seg!

 

Masse god-bedring-tanker! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...