Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Noen som har vært på ul hos Volvat i Bergen? Erfaringer?
Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Vi vr for ca 2 uker siden. Det var kjekkt det:) Koster 885
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Takk for svar! Da er det bare å glede seg:) H.I.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Anbefaler den kvinnelige gynekologen, hun gjorde min første ul til en virkelig fin opplevelse, tok seg god tid og pratet masse med både meg og sambo. Har også vært til en mannlig der og han kan jeg rett og slett ikke anbefale. Nå skal det sies at jeg hadde spontanabortert da jeg gikk til ham men han taklet det rett og slett ikke bra...Lykke til!
Anna33 Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Jeg var der for noen uker siden. Var hos en gynekolog som heter Anne-Lone Vollen. Kjempesøt og behagelig dame som virket veldig flink. Alt i alt en veldig positiv opplevelse som kan anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå