Gå til innhold

Dele min ide om hvordan vi skal fortelle familien den store nyheten :)


pysjamas-fantomet

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Jeg tenkte jeg skulle dele ideen min om hvordan vi ønsker å fortelle familien om den kommende babyen.

 

Siden det antakeligvis blir på julaften vi kommer til å fortelle familie om den store nyheten, tenkte vi på å gi de kommende besteforeldrene en liten gave som liksom forteller nyheten da. I en Mothercare butikk (i England) fant jeg den perfekte tingen!!!

 

Det var da altså en liten boks. Når du løfter av lokket saa sprer liksom veggene på boksen seg utover og inni ligger en utrolig søt liten babybamse tuklet inn i et lite fleace teppe. Den er bare sååå herlig! Oppi der skal jeg liksom legge et lite kort som sier ”Dere skal bli besteforeldre!” eller noe sånt da.

 

Vet ikke hva dere synes, men tenkte at jeg kunne dele ideen iallefall! :-)

 

Her er linken om noen vil se:

http://www.mothercare.com/invt/lx0579&bklist=

 

Ha en fin dag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig søt ide! Tenker de blir glade da..

 

Vi klarte ikke å vente noe som helst, og fortalte det til foreldrene våre samme dag som testen viste positivt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempefin ide da, blir nesten rørt jeg:)

 

Jeg klarte heller ikke, som Mia_I, å vente med å fortelle, så alle vet det hos meg, selv om jeg burde vente fordi jeg har mistet to ganger før...men tenker som så at hvis det går galt så kommer jeg jo til å fortelle dem det likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...