*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 -Helst trehjuling, men firhjuling er ok. -En god kalesje som skjermer godt for sol og vind, og som ikke "knepper" når man tar den opp og ned. -Håndbrems -God plass til ungen både i lengden og bredden + og en voksipose så lenge vogna brukes. -Lett -Full liggestilling -90 graders sittestilling -5-punktssele -Ikke sånne store hjul som på GT Sport. -og til sist....ikke så alt for dyr:o)
Velve Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Synd du nevnte håndbrems,- eller så skulle jeg ha anbefalt simo sportstrille. Den er super. Den er så romslig at vi brukte den som seng om natten på ferie når tulla var 1,5 år. Hun sover fortsatt i den om dagen (er 2,5 år). Den er lun og god for de minste og setet er helt vannrett slik at hun kunne sitte aktivt og godt på egenhånd.Vår tulle likte tidlig å sitte langt forran i på vognsetet med fotstøtten helt nede. Da hadde hun oversikt.... Mange vogner jeg har sett er liksom litt bakoverlente og da tror jeg mange barn vil protestere på å sitte i vogn tidlig. Den har 5 punkt sele. Vi droppet tidlig skulderstroppene.
Blue Lady Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Trenger du virkelig håndbrems egentlig? jeg har erfart at disse ofte byr på trøbbel. De henger seg opp inne i hjulene, er vanskelige å stille, tar ofte mere på det ene hjulet ett det andre osv. Har håndbrems på Quinnyen vår, men har aldri brukt den.
Mandalas Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Bortsett fra håndbremsen vil jeg også virkelig anbefale Simo.
adelia*termin 18/10* Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Simo. hadde det til førstemann. gleder meg til å ta den i bruk igjen.
mammmamia ** Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Teutonia Spirit S3..! Den får du med håndbrems om du bestiller fra Rita Holm på finn.no eller fra utlandet..! Men den er jo litt dyr da..! Uten håndbrems synes jeg Brio Race og Emmaljunga Scooter er supre vogner, da særlig Racen (kalesjen er større og lunere og jeg synes hele vogna er litt bedre + har god plass til voksipose, brukte den til lillegutt var 2,5 år med voksipose hele vinteren..! ;-)
studentmamma-82 Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Hei! Ja, denne vognen finnes! Brio Tridem. Er kjempefornøyd med den, og lillegutt storkoser seg i den. Anbefales på det sterkeste. Den er lett og god å trille på alle underlag. Blir veldig god og lun om vinteren med voksipose. Ser det er flere til salgs på finn.no, ikke så dyre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå