Gå til innhold

sov godt lille venn

clodiz

Anbefalte innlegg

Etter blødninger lørdag,og sterkere søndag-dro eg til legevakten. de frykta det samme som meg,nemlig at det var noe på gang. sendte meg til ultralyd,og der låg den lille helt stille. uten hjertelyd og bevegelse. den hadde sluttet å utvikle seg i uke 8. følte meg tom og rar. fikk beskjed om å komme dagen etter for utskrapning,men fikk sterke blødninger og krampe i magen den natta. heldigvis blei min samboer flydd hjem fra Nordsjøen,så han var der for meg. dagen etter var det ikke noen der lenger,den lille var komt ut på egenhånd. vår lille hemlighet som snart skulle røpes er borte... vi skal prøve på nytt så snart som mulig,men tiden som kommer blir nok fyllt med tomhet og lengsel.men snart,da er det vår tur.

Fortsetter under...

Stakkers dere!

Jeg går igjennom en vanskelig periode nå, da jeg begynte å blø på tirsdag. Var på KK i går og fikk se på ultralyd at jeg ikke har mistet enda, men er nå sengeliggende pga krampe lignende smerter i livmoren samt blødninger. De kunne ikke se noe hjerte - fordi jeg kun er 5+4 i dag. Fortidlig sa de. Venter svar på hcg prøve - har den steget er det enda liv. Jeg har grått mye - men etter en uke nå med smerter og blødniner har jeg begynt å forsone meg med at det KAN gå galt. Skulle bare ønske at det ikke tok så lang tid - om jeg skal miste. Orker ikke gå så lenge i uvisse...

Jeg føler med deg, og ønsker dere allt godt fremover! Ikke gi opp håpet selv om det er grusomt tomt og trist akkurat nå.

Klem fra

går selv igjennom noe av det samme nå. blør, og har gjort det siden fradag..var til lege i dag, og skal til ul i morgen. er 7+1 uker på vei, så en skal vist se hjerte slå, hvis det er liv der, så jeg får min dom i morgen. fikk beskjed av lege om å møte fastende, så det blir utskrapning hvis det er dødt der inne..:( men jeg er i det minste ferdig med det da.

Uff så leit.... jeg føler med deg, er i ferd med å miste jeg og, trodde det var håp fordi jeg bare hadde spotting i 9 dager, men nå har jeg kraftig blødning... skal på UL på onsdag, men håpet er nok ikke der.... ønsker også å prøve igjen så raskt som bare mulig.

Ta vare på deg selv da, klem

Ja,skjønner! Men det er ein heilt forferdelig bekreftelsen legen kan gi deg,ein vil jo bare at hjerte skal slå og alt være normalt. Og at om 9 mnd kommer den lille frisk og flott ut. Lykke til,håper det beste for deg! Har du barn fra før? Håper du har gode venner og fam som støtter opp rundt deg. Eg har verdens beste mann som er der 100 % for meg,og det hjelper sånn på i de tunge stundene. Klem:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...