Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Skal til fødselslegen kl 14.30 i dag... De ringte meg fra sykehuset ... Ligger i grå sonen for diabetes... Å måtte til kontroll hos fødselslege... Noen her som ha vært på det?? Noen som kan si hva de skal gjøre?? Ble lettere skremt når de ringte jeg... huff..
vims-74 Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Nå skal jeg ikke si for sikkert, men de tar sikkert en glukosebelastning og noen prøver, og snakker litt -ingenting skummelt! Og OM det skulle vise seg at du har svangerskapsdiabetes, så ikke bekymre deg unødvendig, det betyr i praksis bare at du må passe på bedre hva du putter i deg, bedre oppfølging og evt flere ultralyder Jeg har svangerskapsdiabetes, og passer så godt på at! Går nok bra skal du se!
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Ja det skal jeg klare... Men den glukosetesten nekter jeg å ta en gang til... æsj... Men de sa ikke noe om at jeg skulle være fastende da... Å det skal man vel hvis de skal ta den testen... Ja ja jeg får da se hva de sier... ) Bedre oppfølging er jo helt greit da... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå