Gå til innhold

Grunnarbeidet for junibaby er i boks...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! Må innrømme at jeg ble litt letta idag, når Fertility friend meldte om EL på fredag samt high score på innsats/timing.Hatt positiv EL test og temraturskifte de siste dagene.

Vi har ikke ligget på latsida for å si det sånn, og jeg tror vi trenger en liten pause nå. Vi har blitt enige om at vi må prøve å holde oss til lysten mer enn plikten, og nå er kjæresten min sliten...He he, igår sa han neitakk med bedende øyne for første gang i historien...

Da er det bare å prøve å finne andre ting å tenke enn babymaking et par uker.

Jeg gleder meg veldig til stor fest den 7.oktober. Det kan tenkes at jeg trenger en unnskyldning for å holde meg edru, og hvis ikke kan jeg slukke mine sorger...hehe ..god plan?

Hvordan går det med dere andre hardt prøvende? Hvor ligger dere i løypa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at du virkelig har gjort en innsats som dere kan vente resultater av. Nå er det den laaange tiden fram til ikm som står for tur. Å det er en lang periode, men man kan jo med god samvittighet "være" gravid i to uker da! hehe.

Jeg er på dag 18 og er så spent på tiden videre. Har vært inne i så mange lignende perioder at jeg er begynt å ta det hele litt mer med ro, følelsesmessig, denne pp skal jeg ikke engang kjenne (klemme hardt) på puppene for å kjenne om de er ømme, det må vel sies å være en framgang.

Lykke til videre og måtte vi begge gå i mot en junibaby.

Skrevet

Så spennende da, snartspire??? Kanskje du får mye å feire på den store festen d. 7. oktober :-) Selvom ventetiden opp til IKM kan synes forferdelig lang, så er det godt å vite at man har gjort det man kunne. Da tenker jeg du er godt i gang med symptom-jakten allerede?

Skrevet

Nå er det sånn at jeg er full av symptomer hver mnd. uansett. Så snart eggløsningen er over er det igang. Ømme pupper, stikkninger i magen, og tidvis uvel. Pms hele veien... joda jeg kjenner jo etter, men jeg vet at det ikke betyr en ting... Men det er lov å håpe, tenker at stillingen er sånn 50/50...snart må det vel gå ut i min favør...ü

Hvordan er det med deg? Føler du deg bedre, og er det no EL i sikte snart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...