Litenspire *150711*høygravid Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hurra! Må innrømme at jeg ble litt letta idag, når Fertility friend meldte om EL på fredag samt high score på innsats/timing.Hatt positiv EL test og temraturskifte de siste dagene. Vi har ikke ligget på latsida for å si det sånn, og jeg tror vi trenger en liten pause nå. Vi har blitt enige om at vi må prøve å holde oss til lysten mer enn plikten, og nå er kjæresten min sliten...He he, igår sa han neitakk med bedende øyne for første gang i historien... Da er det bare å prøve å finne andre ting å tenke enn babymaking et par uker. Jeg gleder meg veldig til stor fest den 7.oktober. Det kan tenkes at jeg trenger en unnskyldning for å holde meg edru, og hvis ikke kan jeg slukke mine sorger...hehe ..god plan? Hvordan går det med dere andre hardt prøvende? Hvor ligger dere i løypa?
Agne Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Flott at du virkelig har gjort en innsats som dere kan vente resultater av. Nå er det den laaange tiden fram til ikm som står for tur. Å det er en lang periode, men man kan jo med god samvittighet "være" gravid i to uker da! hehe. Jeg er på dag 18 og er så spent på tiden videre. Har vært inne i så mange lignende perioder at jeg er begynt å ta det hele litt mer med ro, følelsesmessig, denne pp skal jeg ikke engang kjenne (klemme hardt) på puppene for å kjenne om de er ømme, det må vel sies å være en framgang. Lykke til videre og måtte vi begge gå i mot en junibaby.
nungo Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Så spennende da, snartspire??? Kanskje du får mye å feire på den store festen d. 7. oktober :-) Selvom ventetiden opp til IKM kan synes forferdelig lang, så er det godt å vite at man har gjort det man kunne. Da tenker jeg du er godt i gang med symptom-jakten allerede?
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 27. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2006 Nå er det sånn at jeg er full av symptomer hver mnd. uansett. Så snart eggløsningen er over er det igang. Ømme pupper, stikkninger i magen, og tidvis uvel. Pms hele veien... joda jeg kjenner jo etter, men jeg vet at det ikke betyr en ting... Men det er lov å håpe, tenker at stillingen er sånn 50/50...snart må det vel gå ut i min favør...ü Hvordan er det med deg? Føler du deg bedre, og er det no EL i sikte snart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå