Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Ligger våken til fire-fem hver natt og får ikke sove! Holder på å gå fra forstanden! Er oppe minst en gang pr time og tisser. Så er det urolige bein og vondt i bekkenet. Jeg nærmer meg termin og er så redd for at jeg ikke kommer til å ha krefter igjen til fødselen.. Jeg er jo helt utslitt allerede. Noen andre i samme båt..?
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 jeg er helt lik, får ikke sove og kribling i beina. Og om jeg får sove en natt våkner jeg tideli, som i dag da jeg stod opp kl 06. jeg er i uke 31
Dibber Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Huff så forferdelig:-( Har det greit med sovinga, er kjempetrett for tida, så enda går det greit. Men det røyner vel på etterhvert som det nærmer seg. Det gjør det alltid hos meg. Kanskje du kan prøve med at varmt bad/dusj før du legger deg? Gjerne med noen avslappende oljer. Lykke til!
tutsi 77 Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg har det også sånn..veldig urolig i bena når jeg skal sove..jeg har også svangerskapskløe, så klør masse og er utrolig urolig når jeg skal sove..veldig irriterende.Får også litt angst av å tenke på om jeg orker en fødsel og alt når jeg ikke får nok søvn. Jeg er 37 uker..Jeg maserer bena før jeg legger meg..også går jeg ofte en tur på kvelden..det hjelper faktisk..
Gjest Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Takk for gode råd. Hadde nok blitt trøttere om jeg hadde mer å ta meg til på dagtid, men bekkenløsningen hindrer meg i det meste.. Kommer meg på butikken, men da har jeg så vondt at jeg vil kutte av meg kroppen fra magen og ned. Har bare 2 uker til termin, så jeg får håpe jeg ikke går over tiden. Vil heller opp å skifte bleier og amme en nydelig baby! Det er nok en fin premie i vente for oss!
sommerbarn:-) Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Har det helt likt! Gruer meg til å legge meg hver kveld, for det er så vondt i bekken og mage og så denne tissingen hele natten lang!! Jeg har også termin 12 oktober og begynner å bli VELDIG utålmodig med å få se babyen min! Forje mann kom 10 dager før så jeg krysser fingre og tær, og håper denne gjør det også! Lykke til!!!
bollenr3 Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 sliter med det samme... er så lei at jeg holder på å spy..!! er helt utslitt på morgenen etter å ha vært oppe halve natta på do + ligget å velta meg som en hvalross rundt i senga for å finne en god posisjon(av 2 mulige...) godt å høre at det er andre som har det likedan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå