*Lenn* :-)) Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 Heisann! Tenkte bare å høre litt om den fotsoneterapien du går til, eller soneterapi...(trykker de på andre steder enn under foten..?) Bare lurer på om du kan forteller hvem du går til, hvor ofte og hva hun/ han sier ifht det å lykkes med IVF. Hva er det hun/ han oppnår med behandlingen. Er dette i Oslo? Som du ser at "tipslista" mi lenger nede, sanker jeg informasjon til neste forsøk..... Vil gjerne ha prøvd det som prøves kan. Blir jo ikke soneterapi denne gangen, siden jeg skal på UL allerede på fredag, men hvem vet, kanskje ved en senere anledning. Hvordan går det med deg da? Vi ligger vel heltl likt vi, til neste forsøk? Skulle ikke du også til UL på fredag? Lykke lykke til ) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6441904-ann-ch-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann-ch. Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Hei kjære Lenn-jenta:-) Ang.fotsoneterapi så gjør min terapaut en kombinasjon med massasje først og soneterapi etterpå. Jeg begynte med det pga stive muskler i skuldre og nakke.Og kombinasjonen fungerte best på meg. Hun får igang blodsirkulasjonen skikkelig først. Og hun trykker og masserer bare foten. Og det er jæ.... vondt. Hun bruker også litt tid på punktene som har med eggstokkene og livmora å gjøre. Samtidig som hun får hele "systemet" til å fungere og være i balanse. Jeg hvet bare at hun har hjulpet mange i min situasjon til å lykkes. Mange som går der i forbindelse med ivf. Henger endel takkekort på veggen hennes,av de hun har hjulpet. Hvet ikke om det er noen undersøkelse ang dette emnet,men utifra hennes erfaring så fungerer det!? Hun heter forresten Pia Svanberg og holder til på Østlandet. 12 mil fra Oslo. Skjønner deg godt med tanke på å prøve ut alt. En blir jo bare irritert over seg selv for at en ikke har prøvd det og det.Men frustrert blir man jo.Jeg selv prøver å leve så normalt som mulig. Går turer,drikker kun 1/2 kopp kaffe,drikker vann og prøver å spise sundt.....(ikke alltid så lett:-) ) Jeg ringte forøvrig legen min i dag,så han kan skrive ut sykmelding til meg. Begynner å slite med bivirkninger av Puregon. Har hormonell migrene til vanlig,og nå får jeg det stort sett daglig:-( Men til fredag er det UL.Spennede. Sist gang gikk jeg på 300IE i 11 dager.Denne gangen 400IE i 3 dager og så 300 etterpå. Håper det har blitt noen flere egg denne gangen.Regner med at jeg må gå 11 dager denne gangen også og dvs t.o.m søndag. Så til uka er det uttak og forhåpentligvis innsetting. Det blir iallefall spennende for deg Lenn. Nå må det jo gå bra. Når regner du med at det blir innsetting på deg? Gjør de noen tiltak for at det skal gå bra for deg denne gangen? Det er jo så frustrerende å teste positivt og så få nedtur igjen. Nei Lenn det er på tide at vi lykkes nå. Nå har vi vært her inne altfor lenge:-) Huff,dette ble visst litt langt det. Men var jo ikke innom her i går,så må jo ta igjen,hi,hi. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6441904-ann-ch-o/#findComment-6442444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. september 2006 12 mil fra Oslo...he he, det begynner å nærme seg der jeg bor, det ;o) Såfremt det er i nordlig retning ;o) Er det rundt Hamar-traktene..? Høres veldig spennende ut med soneterapi. Nå er jeg ganske så alternativ og har hørt at jeg er veldig mottakelig for sånn type behandling. Akupunktøren min opplevde iallefall at behandlignen han gav meg på sist forsøk var veldig effektiv, så det hadde vært moro å prøve noe nytt. Ja det blir en spennende uke for oss begge. Jeg har begynt å bekymre meg for at eggene ikke skal tåle opptining. Men vet at de var veldig bra, og på St.Olav har de sagt at det er 70% sjanse forat de klarer tining. Og når jeg har "mistet" ett egg allerede, så er statistikken bra for at iallefall ett av de to eggene mine skal klare seg. Nå var det disse positive tankene, da ;o) Det går nok bra! Er så godt å være i den perioden jeg er i nå. FØR jeg starter med Progestan. Hadde sånne bivirkninger sist, med kvalmebølger og mye trøtthet. Litt irriterende når man ikke er gravid. Litt bortkastede symptomer spør du mer.... Hm. Men det er da til en god sak til slutt ;o) Var det en jente du hadde? Rundt 2 år? Ble du gravid på første IVF da? Vi har en gutt som blir 5 år i desember. han ble til på helt vanlig måte, FØR jeg hadde fått tilbake mensen etter p-pilleslutt.... Så det tok akkurat 1pp......Rart som ting forandrer seg....... Nei nå får jeg gå ned til ham. Han sitter og roper at vi skal spille et bamsespill som han liker så godt ;o) Ha en riktig god dag!! Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6441904-ann-ch-o/#findComment-6453406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann-ch. Skrevet 26. september 2006 #4 Del Skrevet 26. september 2006 Hei igjen Lenn! Jeg bor nok i andre retningen fra Oslo jeg da.Nærmere bestemt Halden.Så da blir det vel nærmere 24 mil mellom oss:-) Jeg har en gutt,som deg. Han er 2,5. Han ble til på første ivf-forsøk. Helt utrolig. Hadde et veldig avslappet forhold til det hele,og var sikker på at det ikke kom til å klaffe på første forsøk,men det gikk:-) Merkelig at man skal streve sånn for å få et søsken....... Og spesielt dere som har klart det på egenhånd. Kroppen er rar. De bivirkningene er helt pyton spør du meg,iallefall når en tester negativt:-( Men når krysset kommer er det absolutt verdt det.Men skal være glad om en uke,da er jeg iallfall ferdig med stikkingen.Crinonen har jeg ikke hatt noen negative bivirkninger på. Har aldri vært borti de med. du går på. Men har jo aldri hatt fryseforsøk. Du skal se at eggene dine klarer opptiningen. Har på følelsen at denne gangen går det bra for deg. Gutten min sitter og ser på mikke mus og spiser frokost ennå han da. Liker å ha det litt stille og rolig på morgenen.Men han tar igjen senere på dagen:-) Han sover et par timer på formiddagen ennå,så det er da jeg stort sett er pålogget,også litt på morran da. Klarer jo ikke helt å la være.... Kos deg med godgutten Lenn. Og ha en fortsatt strålende dag. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6441904-ann-ch-o/#findComment-6453631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 26. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 26. september 2006 Åja.....SØR for Oslo ja ;o) He he. Det var litt langt for meg å reise, hvis jeg skulle brukt soneterapeuten din hi hi ;o) Ja vi må kose oss med "gutta" våre. For meg har sønnen min vært (og ER, selvfølgelig) en enorm støtte og et lyspunkt i denne "kampen". Jeg føler meg på mange måter heldig som har fått han. Og de tankene tenker jeg hver dag. Han er en gave, et mirakel, rett og slett!! ) Skulle virkelig ønske at alle på siden fikk oppleve det vi har opplevd. Dette er et fantastisk forum, hadde aldri trodd at jeg kunne bli avhengig av siden, men det er jeg. Tror vi blir "kjent" på en annen måte enn på de andre sidene. Det vi går gjennom kan ingen andre fatte 100%, det er bare sånn det er. Men her inne vet alle nøyaktig hva man føler og hvordan følelsen av å mislykkes er...... Ja nå ble jeg litt sentimental her ;o) men en god ting kan ikke sies for ofte, eller hva? Ha en god dag!!!! ) Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6441904-ann-ch-o/#findComment-6454873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå