Koja Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei?? Noen andre med termin i begynelsen av mars??Jeg har mens termin 3 mars.Hvordan er formen deres??
Har fire go`inger Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hei! Jeg har fått foreløpig termin den 3. mars på ultralyd, men skal på ny sjekk denne uka. Jeg ble nemlig flyttet tilbake ganske mye i forhold til menstermin som var i midten av februar. Formen er ganske bra for tiden. Men var innmari dårlig inntil ganske nylig, med kvalme, hodepine og ekstrem tretthet.... Dette er mitt 2. svangerskap, og dette svangerskapet har vært tyngre. Jeg har allerede lagt på meg 7 kg også... Hvordan er formen din da? Vært på ultralyd ennå?
Nemone Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Hei:-) Har termin 7/3. Er i full jobb men synes det er tungt i perioder. Er mest genrelt sliten og lite overskudd. Kaster ikke opp, men er mer plaget med svimmelhet og lett hodepine som har kommet siste uken. Noen dager går det ok, men etter 3 dag på jobb så sier kroppen fra at det er nok og da har jeg null ork! Har ei jente på 3, som ikke krever mye om dagen - men synes alikevel det hverdagslige kan være ett slit. Ønsker meg så energi!!! Veldig fornøyd å bli gravid igjen, men merker jeg blir litt smådepressiv når jeg blir utslitt. Hvordan er din form??
2_TETTE Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Hei. Jeg har også termin 07.03:) Og har en sønn på 12 mnd som er syk om dagen:( Han har våknet 10 ganger hver natt i 9 dager og vært hos legen flere ganger. I dag fikk han antibiotika da... Er sååå sliten at jeg holder på å besvime. Har selv kastet opp helt til nå, og er fortsatt litt kvalm og utroolig lite overskudd.. Uff nå klager jeg fælt:) Er jo glad om dagen da...har jo en flott sønn og gravid igjen. Det er jo stas men etter forholdene sliter jeg naturligvis. Bytter på med mannen min å være hjemme med sønnen vår, men det er jo nesten mer slitsomt å være hjemme nå som han er syk og trenger medisisner og trøst hele tida.... Tør ikke sykemelde meg heller
makkapakka med spire Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Hei jeg har mens termin den 6.mars Formen er ikke så veldig bra, har vært skikkelig dårlig, kasta opp endel. er bedre nå og spyr som oftest "kun" om formiddagen. Har i tillegg veldig lav blodprosent så er konstant trøtt, svimmel og hodeverk.. Ups mye klaging her nå føler jeg.. Har vært sykemeld siden uke 6. Magen har begynt å poppe ut, så nå føler jeg meg litt mer gravid enn syk.. Gleder meg til ul om 2 uker.. MEN idag kjente jeg liv for første gang, det var utrolig rar følelse:O)
Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg har også termin 3.mars UL neste uke, så mulig den blir forandra. Er i kjempeform jeg, alltid vært og
Koja Skrevet 25. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2006 Hei alle sammen. Jeg har vært veldig dårlig i begynnelsen, men har de siste ukene kjent at energien begynner å vende tilbake. Siden jeg er uføretrygda, kan jeg heldigvis bare være hjemme og slappe av.Dette er min første, så jeg har kun meg selv og ta vare på. Tror jeg har kjent noen bevegelser nedi der, men veldig vanskelig å vite siden dette er helt nytt for meg. På torsdag skal vi på ultralyd, det blir spennende men vi vil ikke vite kjønn. Har dere vært på ultralyd?? Jeg gikk ned mye i starten, men nå er vekta på full fart oppover....prøver å være sunn men har en stor matlyst.
~mommi~ Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 har termin 9 mars, er sliten om dg, jobber ganske mye, og kjenner og at etter noen dg så er jeg helt ferdig, spent på¨kor lenge jeg holder ut på jobben... men er glad og, kjenner liv og har et barn fra før, så vi gleder oss veldig til barnet kommer :-)
Gjest Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Heisann!!!! Vi har termin ca 10mars,venter på ul..... jeg er i mitt 2svangerskap nå:Kvalmen kommer å går litt ennå emn ikke på langt nær så ille som det var assa,men er ekstremt trøtt.Men ellers er jeg i fin form,merker at halsbrannen kommer igjenn nå og det var jeg plaget med sist å:-( Hvordan er formen din?
Koja Skrevet 25. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2006 Ja halsbran har jeg også.....må være veldig forsiktig med hva jeg spiser, og ikke tung mat på kveldene....skikkelig ubehagelig.Har faktisk hatt det i mange uker, må sikkert være hormonene.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Legetermin 6mars. Egen termin 10mars.. Jeg har supergod form, bare litt trøtt. Ellers er jeg ikke kvalm og ikke noen problemer med mat., jeg spiser det meste, ikke fått avsky for noe.. Jeg nyter livet med min voksende mage!!!! Og neste uke er det ultralyd time for meg.... jippi,, jeg gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå