Gå til innhold

jeg trodde aldri jeg skulle oppleve dette: jeg er GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Åååå, så VIDUNDERLIG lesning dette var!

Gratulerer så masse kjære deg, det var vel unt :)

Lykke til videre på ferden.

(Noen ting kan man jo godt fortelle i STORE ord ;)

Jeg digger at sånne go' meldinger kommer her på slitersidene, i dag var din dag Maddemor :D

Stor klem fra meg

Fortsetter under...

Tusen takk jenter! Det er ekstra koselig å få lykkeønsnkinger her inne også:)

Da blir det hver vår pergobaby da Helene:)

Håper det snaert klaffer for deg også Filippa:)

STOOOOOOOOOOOOR KLEM

Gratulerer sååååå masse med spiren. Så koselig at det kan skje for de som har prøvd en stund også, dette har du virkelig fortjent. Og som man sier "det skjer når man minst venter det". Lykke, lykke til!!!!!! Stor klem.

P.S vil gjerne ha babystøv, for det trenger jeg masse av...

Gratulerer sååå masse. Jeg ble helt rørt da jeg leste innlegget ditt.

Selv er jeg i pausemåned fra dobbelpergo-kur denne mnd, IKM i morgen!!!!

Jeg håper tanterød holder seg laaaaaaaaaaaangt borte, iallfall de neste 9 mnd.

Vi har vært gjennom 2 SA(1 år mellom hver), den ene gangen var i pause mnd etter enkel pergo.

Neste steg blir sykehuset for oss, om tante rød dukker opp.

Jeg håper at jeg kan gå over i 1. trimester en av de nærmeste dagene.

Lykke til i 9 mnd!

ÅÅååå!!!! Gratulerer så mye!!! Dette har jeg venta på!!!

Lykke til på den spennende ferden!! ::))

DET er den beste meldingen jeg har lest på leeenge. Gratulerer så inderlig mye!!! Kos deg glugg ihjel!! Såå velfortjent!

Du gjorde kvelden min nå:-)

Hadde du mistanker om at det var noe på gang? Eller var/er alt som vanlig førIKM?

Annonse

GRATULERER!!!!! Så koselig. Kom med et utbrudd her jeg nå.... Kjempe koselig og helt knall. Kos deg masse :o) Håper jeg kan være like heldig som deg!!!!!!

Tusen tusen takk jenter!!!!!!!!

Det er så utrolig koselig med alle lykkeønskningene jeg har fått!!! Er helt overveldet jeg!

Jeg hadde ikke så mye mistanker før ikm nei..... Ifølge gyn sklle jeg jo vente til dag 35 med å teste og det var i går da. Men for 2 1/2 uke siden kjente jeg festesmertene (trodde egentlig at det var en cyste som sprakk...) Etter det har jeg kjent et lite press i livmoren hele tiden egentlig og forrige helg var jeg litt kvalm til og fra hele dagen.

Da jeg våknet på mandag var puppene vannvittig ømme og TUNGE og siden jeg hadde 2 digitale liggende på badet, bare måtte jeg prøve eeeeen test da...... "GRAVID".... kunne bar ikek tro at det var sant og svidde av en test til med samme resultat!!!

Hadde egentlig mindre symptomer nå enn tidligere, men det som egentlig fikk meg til å teste var at denne gangen var kroppen litt annerledes enn ellers.....

Så nå har jeg jo allerede fått mørke ringer rundt brystvortene, fått sånne små knuter på de, blodårene er veldig synlige, brystene har vokst, jeg har lett press i magen/livmoren (menslignende smerter som kommer og går på en måte) og kvalme som kommer så fort jeg blir sulten (ofte:)

Sender ut litt ekstra babystøv til dere som vil ha for jeg vil ha dere alle med til 1. tri nå:)

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Kos og klem

Gratulerer såååååååååå mye maddemor. Spiren satt til slutt!!! Ble så glad da jeg leste innlegget ditt. Vi gikk jo på pergo kur samtidig og håpte at du også fikk positiv test, men det ble jaggu ikke lange tiden etter gitt. så enda en gang gratulerer!!!!

suuuge til meg mere babystøv!!!! Jeg vil være med på 1trim!! SSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUUUGEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...