Gå til innhold

jeg trodde aldri jeg skulle oppleve dette: jeg er GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

sITTER HER OG LER OG GRINER OM HVERANDRE OG SKJØNNER IKKE HELT HVA SOM SKJER............

jEG LÅ JO PÅ SYKEHUSET OG OPERERTE FOR KNUST HÅNDLEDD FOR 3 UKER SIDEN, SAMBO HAR HATT TO TETTE RUNDER MED FEBER FOR 3-5 UKER SIDEN.

VI HADDE SEX 1!!!!!!!!!! ÈN!!!!!!!!!! GANG DENNE PP!!!!!!!!!! (DAG 19 TROR JEG DET VAR)

HERREGUUUUD, JEG MÅ TA EN TEST TIL ETTERPÅ FOR Å SE OM DET VIRKELIG ER SANT!!!!!!!!!!!!!!!!! HAR TESTET MED CB DIGITAL OG HAR EN TIL LIGGENDE!

SKJELVER SOM ET ASPELØV JEG NÅ!

SYMPTOMER; HAR VÆRT LITT SMÅKVALM I HELGEN, FÅTT BARE VONDERE OG VONDERE PUPPER OG SOVET MYE NÅ I HELGEN. TENKE EGENTLIG AT DETTE VAR PERGOEN JEG DA. fORRIGE TRISDAG FIKK JEG SINNSYKE SMERTER I HELE LIVMOREN OG SPESIELT PÅ HØYRE SIDE OG DET VAR SÅ VONDT AT JEG MÅTTE TA SMERTESTILLENDE.... DETTE VAR NOK KRAFTIGE FESTESMERTER TENKER JEG:)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH JEG ER SÅ GLAD AT JEG HAR LYST Å FORTELLE DET TIL HELE VERDEN, MEN JEG MÅ KANSKJE VENTE TIL GUBBEN KOMMER HJEM FRA GUTTETUR TIL UNGARNR I KVELD:)

tAR GJERNE IMOT FORSLAG PÅ HVORDA JEG SKAL FORTELLE HAM DET I KVELD.....

OI, først nå så jeg at Caps Locken var på.... Ja ja, pytt sann!

Håper dere alle snart følger etter meg på 1. tri! Jeg må ta en test til før jeg går inn dit tror jeg.... dette er nesten for godt til å være sant!

Dere har fortjent samme melding som meg i dag og jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart meg gjennom dette uten dere! Dere er noen enestående jenter, og se; jeg klarte det til slutt jeg oggså, så ikke gi opp jenter!

sender mmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeee babystøv ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** *********************************************

stor klem fra meg

Maddemor-17. pp

Fortsetter under...

JJJJJUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUU!

Gratulerer :)

Ble du gravid i pausemnd din? Jeg ble ikke gravid denne mnd med pergo men, håper pausemnd neste mnd gjør susen :)

Gled deg til å fortelle samboer, det er helt fantastisk :)

Lykke til videre :))

Klem

tusen takk jenter!!!!!!!!!!! jeg kan fremdeles ikke tro det jeg altså!

hadde kur denn mnd, så pausemnd skal liksom starte neste uke da....

Annonse

Hei Maddemor! Har tenkt på deg, særlig etter et innlegg du skrev der du var så trist. Maddemor, så utrolig deilig at du er gravid! Krysser fingrene for deg.

Gratulasjonsklem fra

GRATULERER SÅ MYE!!!! KJEMPEKOSELIG Å HØRE!!!!

Ønsker deg virkelig LYKKE TIL - hold oss orientert om hvordan det går:_)

Krysser fingrene!

Hva var det jeg sa???? Jippiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer så mye vennen! Nå kan du kose deg masse!!!!

Åh, ble så glad nå jeg..

Mange klemmer fra meg=)=)=)=)=)

Alltid like koselig når slitere blir gravide! Gratulerer så mye med positiv test!! Regner med at det blir gøy å fortelle pappaen det i kveld. :o) Kanskje det er noe i det de sier om at når man som minst venter det, så skjer det...

Kom tilbake og fortell oss hvordan du slapp nyheten til pappaen, og hvordan han reagerte. Det er vel ikke akkurat sånne nyheter han forventer seg når han kommer hjem. Hihi, blir gøy!

Suger til meg masssssse babystøv! Skal starte på min andre Pergo-kur (dobbel) om en uke, så jeg trenger det. :o)

Lykke til på 1. tri!

Annonse

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!

Dette fortjener du! :)

Håper at jeg en dag kommer i samme situasjon som du. Jeg vil sikker også ikke helt tro på det i begynnelsen. Surrealisitsk ikke sant??

KOS DEG!

Gratulerer så vanvittig mye! Kanskje det er et knust håndledd som skal til :P

Kos deg vanvittig mye. Gå og kjøp smukker i butikken. Pakk dem inn og gi dem til ham når han kommer hjem og bare si: "Så er du forberedt og klar!"

med et lurt smil om munnen.

La oss få høre hvordan du forteller dette til din kjære og hva han sier.

Kan ikke gjøre annet enn å sitte å glise jeg :)

Kjempe klem

GRATULERER! Så gøy! Dette fortjente du virkelig, så uheldig som du har vært i det siste. Også når du minst venta det. Kjempegøy! Kos deg masse med den lille spira!

Klem..

har skrevettil deg på bli gravid... men må bare få uttrykke min glede her inne også: JIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HHHHHHHHUUUURRRRRRRRRRRRRRAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JUBLENDE GLAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Så herlig å høre! Det er ikke langt fra tristhet til glede! (eller no sånt....) Gratulerer!

KJÆRE JENTER SÅ SØTE DERE ER!!!!!!!!!!!!

ja nå har jeg fått dagen til å prøve å fordøye dette, men det har ikke gått helt opp for meg ennå. Må ut å kjøpe en vanlig cb i morgen, slik at pappa også vil tro det:)

Jeg kjøpte en body og lue i str 50 og pakket inn sammen med et fint pappa-kort jeg. Han fikk den med en gang han kom hjem, for da hadde jeg jo tross alt ventet i 12 lange timer på å fortelle nyheten:)

han sa "hva skal jeg med dette" og jeg svarte at det kunne være kjekt å ha i juni til babyen vår....

"ER DU GRAVID??????????????" jaaaaaaa svarte jeg og før jeg skjønte noe mer kastet han seg rundt halsen min og vi lo og gråt litt begge to......

Så nå truer han med å bære meg rundt på gullstol i 9 mnd:)

Så den triste helga mi ble snudd til enorm glede i dag ja!!!!!!!

jeg kommer nok til å titte innom dere jenter, for jeg er jo for nyskjerrig på hvordan det går med dere:)

Stor klem fra meg! med nytt nick:)

Nå skal jeg bare slenge hånda inn i veggen så jeg får knust håndleddet jeg også:D Gratulerer, så utrolig gøy! Det var så fint å lese innlegget ditt!

GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!!!!! Utrolig kjekt at det endelig klaffet for dere. Ekstra kjekt å høyre når det er en som har strevd en stund blir gravid:-)

Kan eg spørre kor mange pergokurer du har tatt, og kor stor dose?

Eg skal til med pergo snart og skal få prøve 4 kurer uten pause imellom. Håper alle vi andre her kommer snikende etter deg snart inn på 1.trimester:-)

Stor klem, og kos deg masse med spiren:-)

tusen takk jenter!!!!!!!

Kanskjesnart: ler høyt når jeg ser for meg at du smeller hånda i veggen::) anbefaler ikke håndledssknusing som en del av ufrivvillig barnløs-behandling.....

Jente 77: jeg begynte i juni med dobbel runde pergo og hadde pausemnd. i pausemnd hadfde jeg så lang syklus at jeg måtte ta primolut for å få igjen mensen og deretter starte på ny dobbel pergo igjen.

Jeg hadde ikke el på egenhånd, men pergo funkert tydeligvis til slutt.

ønsker dere alle lykke til i prøvingen og krysser fingre ig ben for at dere også lykkes snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!

STOR KLEM FRA MEG!

Hei Maddemor

Jeg titter innom "sliter" siden nesten hver dag, og det er innlegg som dette jeg håper å få lese. Ble så glad da jeg så overskriften at tårene begynte å trille :) Har selv tilhørt her inne, men nå har jeg en pergo-jente i magen og hun ventes en gang i løpet av januar.

Ønsker deg masse lykke til.

Hilsen fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...