Gå til innhold

jeg trodde aldri jeg skulle oppleve dette: jeg er GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

sITTER HER OG LER OG GRINER OM HVERANDRE OG SKJØNNER IKKE HELT HVA SOM SKJER............

jEG LÅ JO PÅ SYKEHUSET OG OPERERTE FOR KNUST HÅNDLEDD FOR 3 UKER SIDEN, SAMBO HAR HATT TO TETTE RUNDER MED FEBER FOR 3-5 UKER SIDEN.

VI HADDE SEX 1!!!!!!!!!! ÈN!!!!!!!!!! GANG DENNE PP!!!!!!!!!! (DAG 19 TROR JEG DET VAR)

HERREGUUUUD, JEG MÅ TA EN TEST TIL ETTERPÅ FOR Å SE OM DET VIRKELIG ER SANT!!!!!!!!!!!!!!!!! HAR TESTET MED CB DIGITAL OG HAR EN TIL LIGGENDE!

SKJELVER SOM ET ASPELØV JEG NÅ!

SYMPTOMER; HAR VÆRT LITT SMÅKVALM I HELGEN, FÅTT BARE VONDERE OG VONDERE PUPPER OG SOVET MYE NÅ I HELGEN. TENKE EGENTLIG AT DETTE VAR PERGOEN JEG DA. fORRIGE TRISDAG FIKK JEG SINNSYKE SMERTER I HELE LIVMOREN OG SPESIELT PÅ HØYRE SIDE OG DET VAR SÅ VONDT AT JEG MÅTTE TA SMERTESTILLENDE.... DETTE VAR NOK KRAFTIGE FESTESMERTER TENKER JEG:)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH JEG ER SÅ GLAD AT JEG HAR LYST Å FORTELLE DET TIL HELE VERDEN, MEN JEG MÅ KANSKJE VENTE TIL GUBBEN KOMMER HJEM FRA GUTTETUR TIL UNGARNR I KVELD:)

tAR GJERNE IMOT FORSLAG PÅ HVORDA JEG SKAL FORTELLE HAM DET I KVELD.....

OI, først nå så jeg at Caps Locken var på.... Ja ja, pytt sann!

Håper dere alle snart følger etter meg på 1. tri! Jeg må ta en test til før jeg går inn dit tror jeg.... dette er nesten for godt til å være sant!

sender mmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeee babystøv ***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Fortsetter under...

Ååååå. GRATULERER kjære maddemor. Dette fortjente du.

Må du kose deg masse med spiren. Ikke rart at du er helt skjelven nå.

Testa du på IKM ? Kjempe glad på dine vegne.

KOS DEG.

Klem

Så BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Gratulerer så masse, dette fortjener du!!!!

Lykke til i svangerskapet.. :o)

Annonse

Shit,Maddemor!!!!!!!! Så vanvittig kult da! GRATULERER! Der ser du,ingenting er så galt at det ikke er så galt for noe,ha-ha!:-)

Må si jeg er dritmisunnelig,for det klaffet selvfølgelig ikke for oss denna gangen heller,men men..

Skal krysse alt jeg har for at spiren sitter skikkelig fast!:-) Kos deg så masse på 1.tri nå da:-)

*klem*

Ojojojojojojojo!!!!!!!!!

Fantastisk Maddemor :)

Utrolig glad på dine vegne. Du husker det nok mest sannsynlig ikke, men vi skravlet litt i februar/mars - da hadde jeg et annet nick jeg ikke husker AC et eller annet. Uansett etter det har jeg fulgt litt ekstra med på hvordan det har gått med deg :) Juhuu dette var gode nyheter altså!

Stor klem fra

Annonse

ojojojjojo, det gikk:D jeg har føllt litt med deg den siste mnd, visste du gikk på pergo. jeg også hadde 17pp da jeg ble gravid:D jeg tok hele 5 tester før jeg trodde på svaret. Gratulerer så utrolig mye

hi hi hi.... jeg klarer ikke tørke av meg fliret jeg! herregud kan nesten ikke tro at det er sant jeg.....

Elli Karamelli; jeg skjønte hva du mente! Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe! Jeg har jo ikke tenkt noe særlig på baby denne pp heller, for jeg regnet med at kun 1 runde med febersyke svømmere ikke var nok... dessuten har jo tankene dreid seg om denne hånda....

zzzzz-frøken: jeg er litt usikker, men jeg tror jeg husker deg:)

Alle sammen! tusen takk for gratulasjoner, jeg er helt overveldet!!!!!!!!!!!!!

Tihi, jeg må le, du får meg til å kjenne den følelsen når man endelig får positiv test, du aner ikke hvor glad jeg blir på dine vegne, det er grusomt å gå rundt og vente

Tryne! Så hyggelig at du har tenkt på meg!

Jeg husker jeg ble rørt til tårer da du fortalte at du var gravid, fordi jeg syntes så synd på deg på grunn av så mange ppèr. Ble visst like mange på meg, men det gjør ingenting! Verdt hver en tåre og bitre tanke når man får oppleve at det lyser GRAVID mot deg i displayet. Tror jeg må bestille meg en legetime nå kanksje. Tror det ikke helt før legen bekrefter det lissom....

Siden jeg går på pergo skal jeg vente til dag 35 før jeg tester. I dag er det dag 32 og jeg stod opp, tisset i koppen og tok testen. Det var bare noe som sa meg at puppene var litt tyngre enn normalt i dag.....

det er gått man ikke vet hvor lenge man må prøve egentlig, det kan være mote hadde forsvunet helt:) Tenk at vi begge klarte å bli gravid ved hjelp av pergo. Jeg fikk ikke beskjed om å teste senere pga pergoen. Men jeg visste at at el hadde kommt 4 dager senere pga at jeg tok temperaturen. Så da jeg testet på 14 dager etter el viste den positiv, men det var med en billigtest. Jeg berre kastet testen, tenkte ikke over at det var 2 streker der en gang, trodde det slulle være sånn:) Men etter en time begynnte jeg å lure litt, da sa alle her inne at de mente den var positiv, men jeg ville fortsatt ikke tro det. jeg gikk da til sengs å fikk ikke såve. Stod opp neste morgen å kjøpte digital. Da GRAVID kom opp sspratt tårene ut. Hjelpe meg, tårene triller hos meg nå, he he, liutt morsomt. Nei, ingen forstår hvordan det er å få positiv test etter så lang tid uten å ha måttet vente så lenge

Herregud Maddemor, så vanvittig bra, koselig fantastisk utrolig!!!

Nå måtte jeg ut en tur på do for å skjule tårer for kollegaene mine, dette fortjener du VIRKELIG!!!!!

Stor klem

Huuurraaaaaaaa!!!!!!*hopper og danser rundt*

Så gøy... Gratulerer så mye...=o)

Blir såååå glad når jenter som har prøvd lenge har endelig fått en spire...

Hurrahurrahurra=o)

(også dere andre da=o))

Du får kose deg så mye og ta ting med ro.... Da er det sant at jo mindre man tenker på en spire jo større sjanse for at det skal lykkes...

Når mannen din kommer hjem fra gutte tur, bare hiv deg over han og si at skal endelig bli pappa=o) Eller en romantisk middag=o)

Igjen: Gratulerer så mye=o)

*Klemmer deg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...