Rivella Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei Er det noen av dere som har erfaring med liggeforlenger til sportsvogna? Lille snuppa kommer sikkert til å vokseut av bagen i løpet av vinteren, og jeg lureer da på om det er et nyttig supplement for å gjøre vogna lunere, eller om det egentlig bare er bortkastet. Blir veldig glad for flere innspill. Takk for hjelpen!
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Sorry at jeg ikke kan svare deg, men dette lurer jeg på også! Syns den liggeforlengeren ser så fin ut, blir litt mer dypvogn-aktig på en måte. Men er det noen vits?
Blue Lady Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Synes det virker lurt jeg! Blir litt lunere rundt beina til barnet, særlig viss man bruker dyne . Ser Rita Holm på Finn selger disse til Teutonia hvertfall
Gjest Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg har kjøpt liggeforlenger til min teutonia mistral. Jeg er kjempefornøyd med den. Blir mye lunere hvertfall når man bruker dyne.
Rivella Skrevet 25. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2006 Takk for svar, da blir det nok en liggeforlenger til teutoniaen vår også :-).
Hogne&Anneli Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg skal selge min ubrukte liggeforlenger.250 kr. Finner den på finn.no i løpet av uken. Under annonsen Teutonia M fasion consept.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 man får det til noen andre vogner også. Naboen min der jeg bodde før hadde på sin simo. Og kusina mi har på emmaljngan sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå