2barns mamma i juli-08?? Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Mulig jeg er litt blond etc her alts men... hvordan regner man ut og finner ut NÅR man har igjen 100 dager???
Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 det står på din side når du har logget deg inn på BIM
T&J fikk baby 7. februar :o) Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Hei Snuppa! Æ har termin 24. feb, og har igjen i dag 152 daga. Så d e bare å ræktn. Men d e jo itj sikkert du klare d, for du e jo litt blond da ;o) Va d på Sity Syd dem ha fått nye mammaklær? Låv ju!
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 Står ikke noe om antall dager igjen til meg når jeg logger på BIM....!! hmm.......
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 25. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2006 Gidde itj å rekn daga da ... hehe.... tar tid d... FLIRE Hennes& Maurits!!!! nettet....
T&J fikk baby 7. februar :o) Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Synse du snakka om at d ha komme inn nytt på butikk å æ sjø... Fjærn e itj nå d sjø!! Jobb eller??
selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Men hvorfor får du ikke opp antall dager du har igjen når du logger på bim? sikker på at du har lagt inn termindato?
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 25. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2006 Blond ell!??! flire høgt!!! (fant ut faktisk dærre me korr mang daga æ har igjen ja.. hehe) lønne sæ å LEIT litt.. Nei, har itj snakka om nå nytt i butikk æ nei.. bare at d e ny babybutikk som åpna på Storm senteret dær gamle Rema låg på Tiller da.... kanskje d du tenke på?? JObb ja... MEEEEEEn må tru d bli legebesøk imårra. røggen e IKKE BRA!!! AU AU hele tida.... ((((((( så har egentlig itj nå å gjør på jobb når æ e sånn.. vondt når æ sitt, vondt når æ står, vondt når æ går...! AACCHHH!!! ((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå