Gå til innhold

trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen av dere som har bekkenløsning beskrive hvordan det kjennes ut? Jeg har for lengs fått beskjed om at jeg har begynnende bekkenløsning. Men jeg vet ikke hvilke av ondtene som er dette.

Jeg har en "låst" følelse i høyre rompeball, og på høyre side rett under symfysen og nedover lysken har jeg en grusom "sting" aktig smerte. (mer intens enn sånn strekk smerte fra livmor) Jeg kommer meg ikke opp av sofaen uten å ta meg for pga denne lyske smerten. Korsryggen er også ganske øm. Sex som innebærer samleie kan jeg bare glemme. Klarer ikke gå neste dag da :s

Er det slik dere har det? Jeg er nemlig blitt plutselig mye dårligere men vil ikke til lege før jeg vet om det er bekkenet som er forverret.. Liker ikke legen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har hatt smerter i lyske område som kanskje kan høres litt likt ut som deg. Jeg hadde tilsvarende i første svangerskaå, men jeg visste ingen ting om det. Alle sa det var bekkenløsning, men det var nok ikke det. Nå fikk jeg tilsvarende for 3 uker siden og var veldig på vakt såsmerten ikke forværrer seg, Smerten blir forværret når jeg sitter fremoverbøyd. Den gjør veldig vondt å trygge til siden for symfysen der muskelene er festet. Når jeg går er smerten veldig intens. Har tatt det rolig, ikke løftet, sitter tilbaklent og er forsiktig når jeg reiser meg. Nå følger jeg meg 90 % bedre og fungerer igjen. Hvis du har bekkenløsning gjør det ofte vondt når du "gnikker" på symfysen, da vil bekkenet bevege seg fordi den normale funsksjonen er forstyrret. Smerten i rompeballen hadde jeg forrige gang og jeg var veldig plaget. Jeg tror det var fordi jeg spente muskelene på en måte som de ikke var vant til fordi jeg hadde vondt. Fikk hjelp av naprapat forrige gang. La mannen din masser rompeballene dine godt som to brøddeiger, det hjelper masse for da øker blodsirkulasjonen. Lykke til.,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...