Gå til innhold

når på døgnet og hvor lenge skriker babyene deres?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Gutten min kan ha noen skriketokter på formiddagen, men det er ikke så veldig ofte. Derimot blir han veldig urolig på ettermiddag/kvelden fra rundtomkring 18 tiden. sovner ofte av slitenhet i 20 tiden og sover omtrent nøyaktig 30 min før han våkner og holder det gående til 22.30. Halv elleve er det stille og han kan legges i senga si for natta.. faktisk så presist at vi nesten kan stille klokka etter han.

Har prøvd i noen dager å legge han for natta kl. 20, men det er absolutt håpløst og bare til å gi opp, håper det bedrer seg når han nærmer seg 3 mnd.

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Emilia skrek ifra ca. 10på kvelden og holdt det gåennde i ca 3 timer. Var så desperat at jeg var ute å gikk tur i 12 halv 1 tiden, for det virka som det var det eneste som roa henne..

Men så fikk jeg et supert tips fra Onkelen min. MINIFORM!! Reseptfritt på apoteket. Det tok knekken på hele kolikken;)))) SÅ dette anbefaler jeg på det varmeste.

klem

Den første dagen ga jeg henne 10dråper før hvert måltid. Dagen etter trappet jeg ned til ca annenhver til hver tredje måltid, Etter det var det over. Nå gir jeg henne Hvis hun har antydning til vondt i magen, men bare en gang til dagen maks.

Obs. Hvis ingen virkning etter 3 dager må dere kontakte lege.

Klemz

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...