slankeguri Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei! Jeg henger ikke helt med tror jeg. Har vært inne til to ultralyder nå.Begge 3D og har ikke betalt noe. Ser her at folk betaler mange hundre. Hva skjer?
Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Kanskje du fikk forbindelse med eventuelle komplikasjoner...? Vet hvertfall at da skal slikt være gratis - men om man bestiller selv for selve kosen sin skyld, så må ma betale ja :-) Dessverre...
slankeguri Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 aha...da så! Var hvertfall fine bilder,så er glad jeg fikk de,men tror nok ikke jeg hadde betalt mange hundre for de!
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 jeg har det også gratis, må bare betale for bidene 50kr. men det er for medisinske grunner at jeg får 3d gratis, og så er det gynekologen min som har det:) syns det er kjempe kjekt:)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Hvilken grunn oppga du for å få ultralyden?
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 gratis 3d ....!!!! hvor ???? jeg skal snart inn igjen på ul ..jeg tror man bare må ha henvisning fra legen men vet d\noen om 3d i bergen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå