Gjest Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg er 24+6 idag... I går kjente jeg kun et lite spark fra han... idag har jeg ikke kjent noen ting.. Prøvd å "dytte" litt og klemme for å få noe respons. Men nei.... Blir bare litt nervøs... fler som opplever dette??
Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Drikk iskald saft du så blir det nok liv:)
Hemmeline Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg synes du skal ringe jordmor å høre om du kan komme så dere kan høre etter hjertelyden! Det er sikkert ikke noe galt, men istedenfor å gå å bekymre seg så er det best å sjekke. Jeg ringte ned til jordmor en gang i uke 25 fordi jeg ikke kjente spark og da fikk jeg beskjed om å komme med en gang. Heldigvis var alt bra:) men jordmødre tar sånt på alvor hvis du pleier å kjenne spark også blir det stille! Så ring jordmor du. Lykke til.
Solsikkemor Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Sikkert ikke farlig.. om man ikke kjenner spark hver dag før uke 28 så skal man ikke bekymre seg..
Bellen Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Jeg er 24+4 og har opplevd stor variasjon av antall og styrke på spark de siste ukene. Har vært bekymret jeg også, men har oppdaget at han sparker på forskjellige steder i motsetning til før da han bare sparket på samme sted hele tiden. Jeg antar derfor at han snur mer på seg og at jeg derfor ikke alltid kjenner bevegelsene hans like godt. Jeg oppdaget også en natt da jeg var våken, at han er veldig livlig om natten. Dette kan jo også bety at han er mer stille på dagtid når jeg gjerne skulle kjent bevegelser. Prøv å drikk noe kaldt, gjerne med høyt sukkerinnhold og legg deg ned på ryggen. Det har jeg gjort når jeg synes det har gått for lang tid siden jeg kjente noe sist. Hvis du fortsatt ikke kjenner noe er det jo bare å ta en telefon til JM og høre om du kan stikke innom en kjapp tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå