Gå til innhold

Noen som har erfaring med Xenical?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk det i dag og lurer på om det er effektivt...

Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann..

Jeg har nå gått på xenical og gått ned 5kg på 1mnd...er kjempefornøyd:)

Var og hentet en ny pakke idag...så gleder meg til tiden fremover...

Lykke til!!!

Skrevet

Oi, det er jo kjempebra!!! Da er det jo gøy å fortsette også da.

Jeg fikk dem i dag og begynner i morgen. Er det egentlig ikke vi som gjør mesteparten av jobben selv egentlig? Tenker på med fare for å springe på do... hm...

Spiser du nå bevisst mye mindre enn det du gjorde til vanlig eller har du ikke gjort så mye med det? Hva med trening?

Blir kjempeglad hvis du gidder å svare.

Grattis med flott fremgang :-))))

Skrevet

Hei..beklager noe sent svar..

Jeg spiser egentlig bare mindre uten at jeg tenker på det tror jeg..har ikke den hungeren etter noe "godt" lengre...eneste jeg har fått dilla på nå er gulrot og appelsin juice...Har ikke trent så mye pga betennelse i foten min..men satser på å komme igang snart.

Hvor mye er det du tenker å ta av da?

MASSE LYKKE TIL IALLEFALL!

Skrevet

Hei igjen!!

Takk for svar :-)

Synes det er så bra at du allerede har tatt av så mye og det kun på en mnd!!!! :-)

Jeg har fått beskjed om å gå ned ca 15 kg. Begynte på pillene i dag. Og jeg trodde at jeg måtte springe som en tulling på do hele tiden.... Men har ikke merket noe til det enda..he,he.. ;-)

Jeg er helt "hekta" på mat for tiden og det er kanskje feil å begynne på dem nå men...

Skrevet

er nok ikke mengden mat som avgjør hyppighet på dobesøk, men mengden fett. Har prøvd det selv men har hatt opphold en stund nå..

Det er veldig pedagogisk så en lærer fort hva en blir "dårlig" av!

Lykke til videre!

skal starte opp selv også nå, må bare motivere meg selv til å legge om kostn min!

Skrevet

kan man gå på det mens man er gravid??

Skrevet

Hva mener du med at man lærer fort hva man blir dårlig av? Får man vondt i magen, springer på do osv?

Hva med mat med mye kcal da, har det ingenting å si?

Ble mange spørsmål her da.. he,he.. :-)

Lykke til du også :-)))

Skrevet

Det er absolutt ikke anbefalt. Spesielt i de første ukene, da de vitale organer dannes.

Kan hende det går bra, men legene er ikke sikre.

Skal til legen selv den 25 for å evaluere Xenical, har tatt det i ca 10 mnd. Gått ned 12 kg.

Men nå VIL jeg bli gravid!

:)

Skrevet

man lærer fort hva man kan spise da kroppen skiller ut det fettet i maten som den ikke skal ha... dvs det skilles ut i avføringen. Og da kan man jo nesten ikke slippe en fis uten at det kommer noe .... avføring. dersom man spiser sunt og godt merker man veldig lite til det. ikke mye smør på brødskiva, lite majones og dressinger osv...

gjør egne erfaringer! mine erfaringer er nesten bare positive, vet jo at det hjelper å ta tablettene..

Skrevet

Kan jeg spørre hvor lenge du har gått på det og om du har gått ned noen kg?

Skrevet

tror jeg gikk på det første periode ca 6 mnd, og gikk ned 8 kg.. spent på hvordan det går nå....

lykke til!

Skrevet

Det er jo kjempebra!!

Lykke til du også :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...