Gå til innhold

Hjelp!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde MA i fjor sommer, mistet da alle symptomer. Nå er jeg 6+6 og har igjen mistet alle symptomer. Har en ekkel følelse, og ringte for å få tatt en innv. UL. Fikk ikke time før neste mandag, men skulle få time før dersom noen avbestilte.

 

Hva skal jeg si til arbeidsgiver? (har nettopp begynt i ny jobb, og vil ikke avsløre ennå at jeg er gravid)

 

Jeg skal jo si at jeg har time til lege på mandag, men hva sier jeg dersom jeg får komme før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første: Bruker du søkemotoren her inne og leser om de som har mistet symptomer vil du se at halvparten av dem er i uke 6. Jeg mistet selv både kvalme og ømme bryster i uke 6, og ba om hjelp her inne jeg også. Fikk som svar at uke 6 er det noe spesielt med. Dette er selvfølgelig ikke påvist/bevist, men et fakta som går igjen her inne hele tiden. Ganske så normalt.

 

Ang. arbeidsgiveren din så kan du bare si at du har en legetime på mandag. Min sjef var frekk nok til å spørre meg om jeg var alvorlig syk. Jeg ble så paff at jeg fortalte ham at jeg var gravid. Dagen etter visste 150 mannfolk jeg jobbet sammen med om nyheten. Si bare at det er en privatsak om han/hun spør. Får du en time før- så gå før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var to kjempebra innlegg du hadde som svar her! Burde ligget øverst på lista alltid! Skal nå prøve å tenke på det, er inne i uke 6 i morgen, og har vært kjempebekymra fra i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...