*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Var til jm sist onsdag og da var det ikke noe skjedd i hele tatt. Var til en ekstra kontroll i dag, og hun var sikker på at det ikke var skjedd noe enda heller, men da viste det seg at det var 1 cm åpning og ganske avflatet. For dere som nettopp har født eller vet dette, er det da lenge til fødsel? I og med at dette har skjedd såpass for, bare på noen få dager.... Jm trodde ikke jeg ville gå 3 uker til, men noen som har mer erfaring om det? Hvor lenge gikk dere fra 1 cm til fødsel? Håpe på svar, e såååååååå spent..... )
4-søte-små Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg gikk 5 dager fra jeg var på kontroll og fikk den beskjeden til riene begynte.... men da kom han jo 4 dager over termin da.
Gjest Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg har ikke født enda, men er en dag på overtid.. Jeg har gått med 1-2 cm åpning i 6 dager nå, for 4 dager siden hadde jeg extra kontroll, og da var jeg enda litt mer åpen og avflata. Slimproppen gikk for 4 dager siden.. Og nå har det ikke skjedd noe mer her foreløpig.. Skal til kontroll i morgen igjen, spent på å se om det har åpna seg mer...
*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 Flere med erfaring??
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 hei forrige svangerskap gikk jeg med 3 cm åpning en uke før termin og veldig vonde maserier og menssmerter. Da fødte jeg tre dager over termin selv om jeg også ble strippet 5 dager før. uff det var en slitsom uke med mange falske rier og forhåpninger. så jeg tror du kan gå med åpning en stund før fødsel. Nå har jeg hatt sterke menssmerter så og si av og på i to uker ,regner med at det hjelper litt på modning men jm vil ikke sjekke meg FØR termin dagen!! har lyst å sjekke jeg også!! Lykke til
Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Hei! jeg har gått med 2 cm i ukesvis tidligere....så det trenger ikke bety at det starter snart...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 kommmer fra litt skuffende jordmor besøk ang dette selv akkurat nå.. uff.. jm sa at man kan gå sånn i flere uker.. ÆSJ! men at det er veldig mange uker til det tviler jeg på.. men alt fra at det kan skje i natt til om 4 uker sa jm til meg.. Skuffa jeg ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå