Gå til innhold

Slag i magen - trenger litt trøst og et råd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fortsatt ikke fortalt at jeg er gravid, er nå 12 uker på vei.

 

Lørdag fikk jeg noen slag i magen. (Det var spontan lekeslåssing med noen ungdommer, som jeg pleier å ha litt tøff kontakt med, og som de satte i gang, men veldig dumt at jeg ikke fikk stanset det)

 

Veldig hardt var det ikke. Jeg har ikke blødd og er ikke veldig øm, men litt. Men jeg følte at det traff akkurat i livmor og lurer på om jeg kjente litt vann etterpå (fostervann?). Det som skremte meg mest var at jeg etterpå ikke syntes jeg kunne kjenne den lille kulen med livmor, at det var helt bløtt der liksom. Nå er den tilbake igjen, men jeg er jo forferdelig redd for at noe er galt. Kan fostervannet ha gått ut og fosteret blitt skadet før mer fostervann kom tilbake?

 

Skal på UL på onsdag uansett, men trenger rett og slett litt trøst før den tid. Ser jo at det ofte går bra til og med med gravide i bilulykker, men dette synes jeg ikke var veldig morsomt...

 

Anonym nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok helt sikkert du kan ta det med ro. Så tidlig i svangerskapet ligger babyen trygt og godt. En lege jeg jobber sammen med sier at gravide også kan stå slalom og at det skal fryktelig mye til for at et eventuelt fall i bakken kan skade barnet. Så lenge du ikke har kjent noen sterke smerter eller blødninger, er det sikkert helt i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fosteret ditt ligger ganske trygt og godt og skjermet inne i magen din nå, tror ikke det har tatt skade av litt lekeslåssing, svar får du jo på onsdag men tror ikke du trenger å gå og bekymre deg frem til da, tror nok at bekymringene dine er verre enn slagene. men lykke til på onsdag allikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...