VåreSøteSmå Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 syte litt??hehe. e i min 20pp og e ganske lei. vil så gjerne at d ska klaffe jo.korfor kan d ikke være sånn m alle at spiren sitter etter 1-2-mnd.hater å vente å vente..ikke vært t utredning ennå heller..tørr liksom ikke.. håper el kommer en av dagene og at d kan klaffe no!!! FANENS H***%#&/!"!%)!/&%%¤/(!)!!"!"%#¤"¤"&&!!(!"###%%% SÅNN!!!! MÅTTE FÅ UT LITT FRUSTRASJON..hehe.. noen andre som har prøvd i 20pp eller mer??kordan tar dokker d?? lykke t alle sammen :-) klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6440687-har-eg-lov-%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg vil anbefale deg å å bli utredet. Det er ikke skummelt eller farlig, og ofte finner man ut av hvorfor man ikke har blitt gravid også. Det er vanlig å søke hjelp etter 12 pp, og det har du nådd for lenge siden.. Ting kan gå mye raskere når man blir utredet. Jeg og mannen min ble utredet fort, og har nå havnet på ass.befruktning.. Jeg personlig, synes det er mye lettere å vite at vi ikke kan få barn uten hjelp, enn å gå rundt hver måned og håpe, og ingenting skjer. Nå vet vi i allefall hvorfor vi ikke har fått det til, og det er en lettelse, allikvel om vi ikke klarer det selv. Jeg anbefaler deg å bli utredet. Bare ta noen blodprøver, sædprøve. Sjekke om alt er som det skal. Lykke til videre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6440687-har-eg-lov-%C3%A5/#findComment-6440813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
VåreSøteSmå Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. september 2006 ja d e jo mye bedre å få klarert opp tingene.om man kan eller ikke kan.og ka som gjør d evt få hjelp.. e d bare for han å levere en sædprøve??eller må han bestille time??d e på sykehuset sant?? e d legen min som tar seg av utredningen eller e d på sykehuset og?? d har klaffet før men endt i SA.så tror nok alt e bra m han..men like greit å få d testet.så vet vi..han har spist veldig mye chips d siste året.e liksom hekta..har d noe m å gjøre m å bli gravid?? (utrolig nok så e han så heldig at han ikke legegr på seg ett eneste gram selv om han spiser 5-6poser i uken av og t..lucky.hehe). har dere prøvd lenge på ass.befruktning?? lykke t .håper d ordner seg for dere også. krysser fingrene for at spiren snart sitter. klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6440687-har-eg-lov-%C3%A5/#findComment-6440922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 25. september 2006 #4 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg grua meg kjempemye til å søke hjelp,men nå etter jeg har kommet igang er jeg ganske letta:-) Det er ikke så ille,ikke enda iallfall. Jeg har vært hos fastlege,tatt blodprøver som var helt fine. Før helga var jeg til time hos gyn.,det gikk også veldig fint,selv om jeg var veldig nervøs i forkant. Hun kjente først litt inni,tok celleprøve(ettersom jeg ikke har tatt det tidligere),så tok hun en innvendig ultralyd for å se på livmor og eggstokker. Dette var litt ubehagelig,men ikke vondt. Hun kunne ikke finne noe unormalt der inne. Jeg har vært gravid en gang før,da vi først startet prøvinga,da mistet jeg,og det har ikke skjedd noe etter det. Jeg har EL hver måned(tester og temper) og ganske regelmessig syklus,så da er det lepraskopi neste. Gyn. sendte inn henvisning for meg,så får vel time om noen uker. Hun regnet med jeg kanskje kunne få lap. iløpet av høsten allerede. Må bare si at det er utrolig godt å komme igang,angrer ikke et sekund på at jeg søkte hjelp:-) Har en kjempefin lege og gyn.,så det føles ikke ubehagelig å gå til noen av dem. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6440687-har-eg-lov-%C3%A5/#findComment-6441003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå