Gå til innhold

Utflod

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, har hatt noen småblødninger så langt (er 7+2). Var hos legen og sjekket og alt så bra ut. Det han sa var at det kunne komme ved f.eks. samleie. Så det bekymrer meg ikke, men nå har jeg litt brunaktig utflod som jeg lurer på. Ser ut til at det kan være litt blodtegning og litt levret blod.

Har noen noe erfaring med dette?

Fortsetter under...

Greit å sjekke. Men ikke nødvendigvis grunn til engstelse. Jeg har hatt fra farget utflod til store blødninger i de 4 svangerskapene det har blitt barn av (dvs i uke 31 med nr. 4 nå). De to gangene jeg ikke blødde før i uke 17/18 og 11 - da aborterte jeg.

Når jeg var på duo-test med sistemann. Sa de at de kunne se en ansamling av gammelt blod i livmoren. Men jeg fikk ingen forklaring på hvorfor blodet var der. Lykke til!

• 2 uker senere...

Ikke uvanlig med litt brunaktig utflod, det er gammel blod og sjelden noe å bekymre seg over. Har hatt det i alle mine svangerskap, blitt like forskrekket hver gang og fått samme svar fra legen hver gang. Dersom det derimot er rødt og friskt, er det større grunn til bekymring. Her har jeg erfart begge deler - en gang var det starten på en SA, mens det i siste svangerskap ikke var noe feil med fosteret. Begge ganger var vel rundt uke 8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...