Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 jeg beg.i ny jobb når jeg var 2 mnd på vei og etter knapt 1 mnd gikk jeg ut i 50 % sykemelding og føler jeg så vidt er innom. andre som har blitt sykemeldt med det samme?
en liten i magen Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Kjenner følelsen!! Jeg begynte i fast jobb for to år siden 100% da jeg var 4 mnd på vei, ble etter litt 50% sykemeldt og etter bare 5 mnd gikk jeg ut i svangerskapspermisjon. Kom tilbake til jobben i begynnelsen av februar i år, jobba en mnd, ble 100 % sykemeldt (av andre grunner) Er fortsatt sykemeldt, men jobber 30%. Er nå blitt gravid igjen og har ikke tørt å si det til dem enda, må jo ut i permisjon igjen om 5 mnd. Så jeg føler meg RIMELIG DUM ja!! Har med andre ord vært fast ansatt i to år og jobba kanskje i 5 mnd, pinlig!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Eh, dere produserer nye små mennesker, som bl.a. skal være med på å opprettholde folketallet i landet og legge til rette for alderdommen til de sjefene dere går rundt og har dårlig samvittighet for? Det er jo ikke som at dere har bestemt dere for å få barn kun for å være vanskelige? Og hva er alternativet, at alle planlegger livet sitt 100% og kun får barn med akkurat så og så lange mellomrom, og kun etter å ha vært i samme jobb i lang nok tid til å "fortjene" fødselspermisjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå