Gå til innhold

Når kan jeg prøve å få et barn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he, jeg ble gravid etter to uker på jobb, og det er egentlig ikke å anbefale. Har ikke sagt det til noen ennå, men jeg gruer meg ganske mye til det! Jeg tror ikke det er noen spesiell tildsfrist for å søke om permisjon, men jeg har ihvertfall tenkt på å si det og søke om perm når jeg er 3 mnd på vei.

Nettop det.. Vi hadde tenkt å vente til i våres med å prøve, men jeg tenker at det også er litt tidlig...? skal jo liksom lære meg jobben min, det er en ganske høy stilling... Gratulerer med graviditeten forresten! Så heldig..men etter bare to uker i ny jobb forstår jeg du blir litt stresset.. Men jeg tenker det går bra jeg! Er du lærer?

Takk for det :-) Nei, men jeg jobber på en høyskole i en litt spesiell stilling, så jeg følger studentenes årsplan. Det var ikke helt etter planen nei, jeg hadde håpet på å kanskje bli gravid til våren en gang, da hadde jeg liksom fått jobbet der lenge nok til at de forsto at jeg var flink og sånn. Men det gikk ikke nei.. :-) Får jobbe ekstra godt nå, før jeg forteller det.

tja, jeg tenkte jeg skulle vente et år før jeg ble gravid, så hadde jeg ikke tid til å bli gravid, så tok det en stund før jeg klarte å bli gravid, og vips så var jeg 35.

Min erfaring er at det passer aldri særlig bra å få barn, så de må man bare gjøre plass til.

Annonse

Det er jo det som er faren da..at årene flyr så alt for fort...! Men jeg er hvertfall heldig som fortsatt er ung og har mange år igjen før jeg blir 30, men sambo begynner jo å nærme seg.. Så jeg tror jeg skal høre på råd her og begynne å prøve på planlagt tidspunkt, så får jeg ta det derfra!! Så kan det jo bare ta den tiden det tar.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...