Gå til innhold

Nå blir jeg gal!!!! Tror dere ikke jeg har begynt å spotte IGJEN??? &#¤#%¤%¤/&¤

Anbefalte innlegg

Jadda, stemmer det.. Og legen min er selvfølgelig, av alle steder, på elgjakt!!!!!!!

Her er da hvordan min måned har vært:

*Begynte å spotte 10.sept

*IKM 15/16.sept.

*Spottingen gav seg 19.sept.

*spottingen begynte på'n igjen idag, 25.sept....

UÆÆÆÆÆhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blir ikke baby av sånne sykluser!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( Er så lei meg...... Får jo ikke gjort noe annet enn å vente, og håpe at tanta kommer snart... Blir sittende fast i 2.pp jo, for jeg får jo aldri mensen, og får aldri funnet igejn EL. Hva skal jeg gjøre da, teste EL hver eneste dag?? Nei, tror ikke det gitt....... bare sitter å griner... Ikke får jeg gått til legen heller....

Fortsetter under...

Uff, dette er trist å lese kevinsmamma 2pp.

Må bare si at jeg føler virkelig med deg og hadde jeg hatt det sånn så hadde jeg også blitt helt sprø. Får håpe du kommer deg til lege snart og får snakket om denne syklusen din.

* Trøsteklem*

ny her jeg og (er i 2 pp), men hvorfor er spotting negativt egentlig...? Jeg begynte å spotte 16/9, fikk mensen 20/9, blødde bare normalt 2 dager og så har jeg spottet siden..

er det fordi du ikke vet når du skal regne 1 syklusdag fra at du synes det er kjipt?

Det er kjipt fordi jeg ikke har fått mensen denne måneden!! :'(

Takk for trøsteklemmer dere...

Av alle uker skal legen være borte akkurat da jeg trenger han, å nei, jeg er så lei meg!!! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.......

Har du gått på p-piller så trenger kroppen til tid til å kvitte seg med hormoner som er igjen i kroppen. Derfor kan du spotte nå. Kroppen prøver å få bort hormonene.. Hender ofte at syklusen blir litt rar etter p-pille slutt.

Du kan også be legesekretæren ta blodprøver av deg, for å se om du har de hormonene i kroppen som du skal ha. Ikke har for mye eller for lite av noe. P-piller kan være kjipe mot kroppen, allikvel om man har sluttet med de for 2 mnd siden.

Selv spottet jeg masse etter jeg sluttet med de for ei god stund, siden. Tok noen måneder før kroppen var i gjenge

Annonse

Høres logisk ut dette.. Det er bare så utrolig kjedelig å "stå fast".

Jeg vet du har prøvd mye lenger enn meg, men jeg blir så lei meg da jeg ikke engang får prøvd..

Tok noen blodprøver hos legen på torsdag. Han sa det så bra ut hittil, men at alle svarene ikke var kommet inn. De skulle komme over helgen. Vil jeg kunne få vite resultatene av legesekretæren, eller må jeg vente en uke til legen kommer tilbake fra elgjakten sin?

Du vil få vite resultatene av legesekretæren.

Men en ting til jeg må si, er at det er viktig å ta blodprøver på en viss dag.. Du kan ikke bare ta den midt i syklusen. Dette visste ikke legen min heller, og tok masse prøver, og alle var fine da.. Men de var tatt på feil dag...

Men da jeg var hos en gyn som er spesialist innenfor barnløshet, så fikk jeg høre at blodprøve for å sjekke progesteron måtte bli tatt på dag 21. i syklusen, også var det noen andre prøver jeg tok også, som måtte taes på fast dag i syklusen.. Akkurat det husker jeg ikke nå, for det er ei lita stund siden.

Men du gjorde kanskje det?? Det har mye å si hvilken dag de blir tatt!!

Ok, nei, det visste jeg ikke. Prøvene ble tatt 34 dager etter første dag siste mens.. Får bestille en ny time tror jeg, må da være noe jeg kan få gjort for å få orden på syklusen...?? Nye prøver og sånn..

blir vanskelig å få tatt det på dag 21 av syklusen da, siden mensen ikke dukker opp.. men jeg får høre med legen...

Takk for svar hvertfall, og råd... :-)

(jeg hadde forresten bare gått på pillene en måned før jeg sluttet, men det har vel kanskje ikke så mye å si, eller?)

Har du teste om du er gravid?? Har ikke fulgt med deg så jeg vet ikke=o)

Det er fordi jeg hadde mensen/blødde i mange uker før jeg fant ut jeg var gravid... Så kanskje spottingen er et tegn...

Men en mnd på piller har ikke mye å si men noe, tror jeg...

Så det er bare å smøre seg med tålomodighet og vente... Jeg vet littere sagt enn gjort=o)

Får en trøste klem av meg=o)

Hei BabyCakes.

Jeg har testet tre ganger etter IKM som var for over en uke siden, så jeg er nok ikke gravid... Hadde vært herlig om det var det som var grunnen til at kroppen min var så rar, men neida... Må nok smøre meg med tålmodighet gitt....

hei ikke kjekt dette nei.

måtte bare fortelle hvordan jeg har det i min syklus, kanskje det er noe av det samme med deg.

jeg begynner å spotte en dag eller to før mens, men begynner også å spotte i gjenn, men da litt mindre, rundt dag 10 og 11. siden jeg har brukt el tester hele perioden samt sjekket for el slim, har jeg funnet ut at spottingen på dag 10 og 11 er forvarsel på at el er underveis, fikk el på dag 14.

så eneste måten jeg har blitt kjent med min egen syklus på er å el teste(med billig tester) en hel syklus.

håper ting kommer i orden for deg fort.

skal krysse fingrene for det:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...