selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Noen twilight-jenter på nett idag da? joho....
SpongeBob Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hei, hei... Ser du er i godt humør i dag?
SpongeBob Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Ja, men det var jo godt å høre! Jeg svarte på "god mandag"-tråden din at jeg også hadde hatt en strålende helg, er vi ikke heldige???
selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2006 Som sagt - livet leker Jeg har også hatt stor moro av Gullemors rettskrivningstråd i helga, og kost meg STORT med www.amo.no!
SpongeBob Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Så endelig at hun hadde "tilstått", og må bare si at jeg liker venninnene dine. Du må hilse henne masse - spesielt syntes jeg det var festelig at hun ikke bare visste at det var aksenter det var snakk om (ikke "apostrofer"), men hadde dummet det ned i innlegget sitt! Hormonbomber for ordpirk ruler...
selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2006 jepp!!! Har et støttemedlem i min ikke-enda-interessert-i-å-bli-gravide lillesøster på 25 Hun er omtrent like ille som meg, får pustebesvær og nesten hjerteinfarkt av de verste skrivefeilene på div. butikkskilt her i den rare byen vår... for ikke å snakke om at hun aldri kjøper løssalgsaviser omtrent ene og alene av den grunn at hun blir deprimert av å se hvor degenerert det norske språket etterhvert har blitt...
SpongeBob Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Og skikkelig ikke-politisk korrekt her - hadde vært utrolig morsomt å vite hvilke navn medlemmene i Hormonbomber for ordpirk velger til barna sine - tror ikke det blir mange "Andre" med feil aksentbruk der, nei!
selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2006 Hei, kjære! Har du hatt ei like fin helg som meg og SpongeBob?
Gjest Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 "Jo-hoooo!" Skal til kontroll hos legen idag, så det blir en amputert arbeidsdag, men det er vi ikke lei oss for... Har egentlig ikke tid til det her, men "bare må ha det". BIM altså....
selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 25. september 2006 hehe ja det var deg og avhengighetsforholdet til BIM ja hihi... lykke til på kontroll idag! Hvor langt på vei er du forresten? Jeg er 25+2
selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 25. september 2006 SpongeBob: hvor blir det av magebildene? Vi venter spent på dokumentasjon på din heite gravidekropp
SpongeBob Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 De ligger trygt forvart på laptop uten modem... *legge inn huskelapp på mobilen*
selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 25. september 2006 Hrmf... føler meg litt snytt nå... antar de blir lagt ut til allmenn forlystelse i løpet av kort tid? Vi har forresten handlet litt mer til mageknøttet kommer: babycall! Var på åpningen av ny babyutstyrs-butikk i Trondheim, og det var vanskelig å begrense seg gitt! Det ble best-i-test-versjonen, sterkt anbefalt av vims74, hvis ektemann og blivende far til vimse-Bompi'en har foretatt omfattende research og fastslått at DETTE var den babycallen vi skulle ha! Jeg fulgte rådet, og sjokkerende nok fikk ikke min mann hjerteinfarkt da jeg ringte og sjekka om det var ok at jeg foretok denne investeringen... forrige gang brukte vi en jakt-walkie-talkie istedet for babycall, helt grei løsning bortsett fra en elendig batterikapasitet og et par andre småting. Vi brukte nok mer penger i batterier enn det kostet for dette nye vidunderet... dessuten får vi faktisk mer bruk for babycall denne gangen. Klær greide jeg å la være å kjøpe, med et nødskrik, kun fordi betjeningen fortalte at det fins Barnas Hus-butikk i Stavanger også... planlegger omfattende tekstilshopping med Hanne 10.12! Innkjøp til mitt eget mageknøtt, samt gaver til mini-Hanne og Vimse-Bompi! Har kanskje junior-svampen noen ønsker også?
SpongeBob Skrevet 25. september 2006 #16 Skrevet 25. september 2006 Forlystelse? Antyder du at magebildene mine er noe å le av? Jeg har etterhvert en nusselig, spiss mage som får folk til å si "å, tyyyyypisk gutemage!" - noe som såklart irriterer vettet av meg. Mest fordi de jo tydeligvis har rett... Var ellers innom lagerrommet i kjelleren og så på de 7-8 kassene med fravokste klær, sko og leker etter LT - tror lilleKnøttet i magen vil få svært lite nytt. Så langt ligger det et teppe og en liten djeveldrakt i rød fleece og venter, ellers tror jeg det meste blir arv... Er det ondt gjort mot lille tassen? Og når i H skal jeg få tid til å gå gjennom alt sammen, kaste det som er _for_ utsarvet og slitt, vaske og brette sammen med kjærlige mammahender osv?
selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 25. september 2006 For vår del blir det litt utskiftning, selv om det er samme kjønn på hun utenfor og hun inni magen. Lillejenta var en gulpe-unge, og mye av bodyer og slikt er rett og slett så slitt pga tusen runder i vaskemaskin/tørketrommel at jeg heiv det istedet for å pakke ned. Men det blir jo en del arv selvsagt! Likevel - det er jo fint å ha noe eget som er BARE lilleknøttet sitt også Derfor handler jeg inn litt småtteri, noen bodyer, et par bukser osv. Dessuten er det en viktig forskjell på de to små: lillejenta mi er født i påska, den neste lillejenta kommer midtvinters... dermed MÅ vi supplere litt klær, med mindre mini blir et panserknøtt som hopper rett inn i str 68/74 med en gang. Noe vi virkelig ønsker å unngå....
vims-74 Skrevet 25. september 2006 #18 Skrevet 25. september 2006 ka- ping: hatt veldig bra helg! Besøk av venninne fra Oslo, fredagen var det sofakveld med skravling og godteri, og lørdag lagde jeg og Geir fårikål og inviterte noen flere venner på middag, kjempesnadder! I går var vi ute på tur i 5 timer (!) -jeg har kanskje ikke fortalt deg om vår nerdesport, geocaching? Det er iallefall knallartig!
selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 Forfatter #19 Skrevet 25. september 2006 nerdesport? geocaching? nå tror jeg du må oppdatere meg litt her, kjære...
SpongeBob Skrevet 25. september 2006 #20 Skrevet 25. september 2006 En nerdesport jeg ikke har fått med meg????
vims-74 Skrevet 25. september 2006 #21 Skrevet 25. september 2006 hoho! Se på www.geocaching.no -kort fortalt er det å finne "skatter" gjemt ute i naturen, ofte på skjulte "perler", historiske steder, eller steder med en spesiell historie -ved hjelp av GPS. Enten får man oppgitt kordinatene og skal finne "skatten" ved hjelp av disse, eller man får en gåte eller oppgave som man må løse først, som gir kordinatene
selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 Forfatter #22 Skrevet 25. september 2006 dette så jo ganske spennende ut egentlig Hadde vært gøy med noe sånt på Fosen - der er det faktisk en hel del sånne tur-perler som nesten ingen vet om... dere får ta en guidet versjon en gang dere er på besøk hos oss davettu! Vi har blant annet masse spor etter 2.verdenskrig på den lille øygruppa der jeg og gubben gifta oss, det er ei fjellhule med helt sinnsykt flott utsikt rett bak gården til foreldrene mine, runeinnskripsjoner og gravhauger ved fjorden osv.
vims-74 Skrevet 25. september 2006 #24 Skrevet 25. september 2006 ka-ping: tar dere gjerne med på en guidet tur, og gjetter jeg riktig antar jeg det allerede er plassert ut bokser i området der. Vet bla om en på den høyeste toppen i fjellene bak foreldrene dine, vi sjekket da vi var på hyttetur! SpongeBob: anbefales! Også er det gøy for barn også, har et vennepar der deres datter på 4 allerede behersker GPS Nå "jukser" pappan i huset der litt, og legger ut egne skatter med sjokolade eller leker i, men det gjør jo at lille jenta blir mer interessert!
SpongeBob Skrevet 25. september 2006 #25 Skrevet 25. september 2006 Sikkert ikke mye som er lagt ut her jeg bor ("it's not the middle of nowhere, but you can see it from here"), men som du sier, mulig å jukse og legge ut egne skatter. Pappaen til storeKnøttet er jo stor fan av sin GPS, så det er jo midt i blinken for familien Svamp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå