å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Flere som har det sånn at babyen hikker mye i magen deres, det er plagsomt..... som små raske dunk...
2barns mor Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hikking ja....... men synes ikke det er plagsomt i det hele tatt. Koselig å kjenne babyen synes jeg, hikking er jo også et tegn på at alt fungerer som det skal der inne.
heme Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Min lille hikker også, men ikkje så mye som nummer 1 gjorde!! Syns det er kjekt å kjenne bevegelsene i magen, og nå er det mer roligere bevegelser enn kva det var før!:-)
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 ja og godt er det.....
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Jeg syntes det er litt artig jeg da :-) Og dette knøttet hikker vel omtrent 3- 4 ganger om dagen. Og det gjorde også poden da han var i magen.
Lumsk Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Min hikker også mye. Veldig mye. Jeg synes også det er litt plagsomt. Det føles som om jeg har kjempelemus i magen. Av og til tar jeg meg selv i å holde pusten som om det var jeg som hikket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå