jejeje Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Samboeren min har blitt spurt om å reise en uke til usa med jobben. Hvor lenge før kan han reise? Jeg har 7 uker igjen på torsdag så har nok kanskje 6 uker igjen når det blir aktuelt. Er det greit?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 jeg hadde aldri godtatt det, tenk om du må ligge alene på fødestuen fordi han er borte. da hadde jeg blitt lei meg...
2barns mor Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Opp til hver og en det synes jeg.... min samboer er også mye borte. Har igjen 5 uker nå, han kom hjem i går etter å ha vært borte en uke (med nesten uten telefonforbindelse), men synes det er greit. Det er jobben hans, så inntil terminen nærmerer seg litt mer (om ca. 3 uker...) kan han bare farte!!
Snupidupi Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Sambo va på mc-ferie sist og kom heim ca 1 mnd før termin og da kom frøkna to daga etter.... Denne gangen må han ut å reis med jobb siste uka i november. og æ har termin 19. desember.. Syns ikke det e nå stort problem... men æ regna nu me at han får ta første fly heim om nå sku skje...
Emmilo Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Det er jo helt opp til dere, men for meg hadde det vært helt ok frem til 3 uker før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå