Gå til innhold

Det må nok tolkes som en bomtur gitt...

Anbefalte innlegg

Var nede mandag og tirsdag for 14 dager siden. Sist fikk jeg positiv test to dager før IKM. Negativ test og skikkelig premenstruell. Tar dette som en bekreftet bomtur. Shit, shit, shit. Men - denne gangen kan jeg i hvertfall dra ned etter bare et par uker ig ikke 3 måneder som sist. Phu :o)

Lykke til dere andre! Jeg har nå tatt en jafs av den negative statistikken, det betyr at det er mer av den positive igjen til dere :o) :o)

Fortsetter under...

Takk :o) Det er godt med litt medfølelse. Nå går jeg bare og venter utålmodig på TR. Den må komme fort sånn at jeg kan komme meg til Stork igjen. Da jeg ble gravid i april, ble to nære venninner gravide 14 dager etterpå. En med prøverør og en vanlig. Det var helt tilfeldig at vi alle endte opp med termin så nære hverandre altså:o) Jeg vet jo at det er helt umulig, men jeg føler liksom en utålmodighet etter å ta dem igjen. I og med at jeg er alene, så jeg det som en drømmesituasjon at jeg ville være i permisjon med to gode venninner.

Nei, nå vil jeg at "den indre fienden" kommer sånn at jeg kan bli klar igjen. Ja, ja, man blir jo litt tussete av dette her da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...