Gå til innhold

teutonia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg lurte litt på kjøpe teutonia vogn denne gangen.. Så har jeg hørt at det er mye billigere i sverige, danmark og tyskland.. Noen som har kjøpt i noen av disse landene og vet hvordan prisene er i forskjell? Min mor skal til de landene i høst så da tenkte jeg kanskje hun kunne kjøpe dersom det er noe å spare på de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Aner ikke noe særlig om danmark og tyskland. Tittet litt på nettbutikker, synes ikke det er så veldig mye billigere. Billigste jeg har sett, er en dame på finn.no som selger nye teutonia som hun importerer fra tyskland. Men hvis mammaen din skal dit og kan ta med seg hjem, skulle man jo tro det er billigere. Du får sjekke på min venn finn.no

Skrevet

Hei! Jeg har kjøpt Teutonia i Sverige, på Nordbysenteret. Betalte 5000 for den. (svenske kroner) I Oslo så jeg den kosta nesten 7000, pluss at vi tjente litt på kursen på svenskekrona. Så jeg vil absolutt anbefale deg å dra utenlands eller få noen til å handle for deg. Kan tenke meg at den er enda rimeligere i Tyskland.

Skrevet

Det er definitivt billigere å importere selv fra Tyskland enn å kjøpe fra Finn. Prisene som er oppgitt på nette er alltid ink tysk moms, og den blir trukket fra. Så betaler du norsk moms når den kommer hit.

Hvis du har noen som skal til tyskland, bør du skjekke om butikken du handler fra refunderer momsen når du eksporterer vognen ut av eu. Da blir det veldig billig, for da slipper du å betale norsk moms. Du kan ta med varer for intill 6000,- til Norge momsfritt hvis du har vært borte 24 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...