Frk. Vable Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Jeg har skikkelig vondt i hodet minst en gang for dagen. Har hatt det i ca. en uke nå, men vet ikke om det henger sammen med en forkjølelse jeg har hatt... Er det noen andre som sliter med hodepine? Kan det ha noe med graviditeten å gjøre? Er 13+1 idag.
Stjerneregn Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt normalt ! Jeg har hatt det slik i store deler av svangerskapet og er still going strong... er 15 + 1 idag. Tips som jeg fikk her inne som har funket tildels for meg er : Sørg for nok væske i løpet av en dag. Ta deg lufteturer og hvil deg når sjansen byr seg ! Sjekk om jerninnholdet og blodprosenten din er bra.
Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Jeg har vært plaget med det et par uker nå. Er 14+3 i dag. Jeg drikker ca 4ltr vann hver dag og blodprosent og jernlager er på topp, så det er ikke dette som er årsaken for min del. Hos meg skyldes det mest sannsynlig litt høyt blodtrykk og stress på jobb.
Nusse & Nurket :-) Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Hei. Jeg sliter og med hodepine. Kan våkne på natten å ha skikkelig vondt. Noen ganger går det over til morgenen, andre ganger ikke. Det er ikke noe behagelig å gå sånn:-(. Prøver å drikke mye vann, men sliter med kvalme så det er ikke godt med for mye av det heller .... Er 15+2 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå