Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen er formen?? Tror du d er en spire der?? Er tomt hos meg virker d som.. Testa i hvertfall negativt for 10min siden.. *sukk*

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Jiter:=)

Uff, trist å høre at du testa negativt:=(. Føler med deg. MEN, har du IKM nå eller har du testa noen dager før?

Jeg føler ikke at det har klaffet denne mnd. Selv om jeg har mye luft i magen og hatt stikkinger denne mnd. Men trur ikke at det klaffer så fort på meg denne gangen, selv om vi har hatt sex hver dag. Men jeg hadde veldig vondt i magen forrige helg så kanskje det var et tegn på EL? Aner ikke.

Klem tilbake.

Skrevet

Hadde ikm på torsdag/fredag.. Så jeg har testa etter ikm. Jeg var jo så rolig vettu.. Merkelige greier d:)

Håper at du tester positivt på fredag:)

Leste på en annen tråd at d var ei som hadde brukt strips og testa neg,men testa pos på cb.. Kanskje jeg skal kjøpe d.. Men jeg har jo brukt 3 forskjellige tester da.. Baby boo(fra polen),billige-tester, og en til...hmmm.. jo fra hurtigtester. Så jeg vet ikke jeg.. Testa i dag tidlig også.. *Sukk* Jaja.. Jeg får vente og se.. Hvis ikke så går jeg inn i 4pp..

Klem

Skrevet

Så frustrerende da. Du har jo ikke fått mensen etter så mange dager og testa negativt flere ganger. Har desverre en følelse av at du ikke er gravid nå, og at det er syklusen din som er litt ustabil. Håper jeg tar feil nå, men alt er mulig fortsatt kjære deg. Så lenge ikke mensen har kommet, så er det håp. Ta en CB test om ikke mensen dukker opp nå.

Jeg kan jo håpe at jeg tester positivt, men jeg tviler på det.

Men da får vi bare tenke positivt og prøve på nytt. Ikke noe annet å gjøre med det.

Klem klem

Skrevet

Jeg har samme følelsen,så jeg venter i grunnen på mensen nå... Kan jo hende at kroppen min har funnet ut at 3mnds syklusen var mer morsom:p

Vi får krysse fingrene og tenke så positivt vi bare klarer:)

Håper at jeg kan slenge meg på babyboomen snart;)

Klem

Skrevet

Kjempe fin innstilling Jiter:=) Dette skal gå bra skal du se.

Det beste vi kan gjøre nå er å tenke mest mulig positivt og vips så er du gravid:)

Varme tanker går til deg.

Skrevet

Du også:) Vips så sitter vi og skriver på 1.tri:) hehe...

Masse varme tanker t deg også:)

Skrevet

Hehe, ja ikke sant. Hadde vært koslig det. Er jeg ikke gravid nå så kommer nok mensen min innen denne uka. Eller så er den litt ustabil.

Håper ellers du har hatt en fin dag i dag.

Kos kos kos

Skrevet

Har hatt en kjempe fin dag:) Sola har skint som bare d i dag og jeg har virkelig nytt d:)

Har fått gjort litt i dag også,så d har ikke blitt en helt slapp dag... Jobba litt med studiene og hørt på musikk..:) Og gjort masse husarbeid.. Der er jeg fryktelig mann altså.. Jeg er ikke noe gla i husarbeid,men sambo,han ELSKER husarbeid.. Så der har vi skifta roller..:) Men jeg liker å sy og male og bake sånn da.. Så litt kvinnelig er jeg nok;) hehe..

Har du hatt en fin dag da?

Klem

Skrevet

Oiii, så flink du har vært i dag:=) Nå kan du virkelig være stolt av deg selv. Og nå fortjener du å slappe av og kose deg.

Takk, har hatt en fin dag jeg også. Nydelig vær.

Klemz

Skrevet

Er ekte falsk Austegder:) Har bodd mange plasser,men der jeg har bodd lengst er i Elverum.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...